PRIMERJAVA SUHIH OLJ ZA TELO, OBRAZ in LASE

Pozdravček dame! Pred kratkim sem urejala svojo kozmetiko in naletela na kupček SUHIH OLJ, različnih znamk. Takoj se mi je zazdelo, da b...

Pozdravček dame!

Pred kratkim sem urejala svojo kozmetiko in naletela na kupček SUHIH OLJ, različnih znamk.
Takoj se mi je zazdelo, da bi bilo super in za vas zanimivo napisati objavo o PRIMERJAVI SUHIH OLJ, namenjenih tako za TELO in OBRAZ, kot tudi za LASE.
V moji kolekciji se je znašlo 5 različnih znamk, no enega ni pri meni, je svojo pot nadaljeval pri moji mami. Tako da bom v tej objavi pisala o 4 različnih znamkah in sicer:

- NUXE
- BIO BEAUTE by NUXE
- MELVITA
- LIERAC

Olja sem primerjala tako po sestavinah, kot tudi po vonju in kakšna je seveda koža po nanosu.
Na koncu pa vam izdam še svojega favorita, vsakemu posebej pa bom podarila tudi svojo oceno od 1-5.


Naj bolj znano suho olje je NUXE HUILE PRODIGIEUSE, tako navadno, kot tudi olje z bleščicami.
Sama sem kot prvo suho olje uporabljala prav znamke Nuxe. Z menoj hodi že 3 poletje, obožujem prav tistega svetlečega.

Vsebujeta 6 izjemnih olj, ki izjemno negujejo telo: 
- Lešnikovo olje, 
- Olje mekedamije, 
- Olje sladkega mandlja, 
- Olje šentjavževke, 
- Olje kamelije 
- Olje boreča
- Ne smem pa pozabiti niti na vse skrite vitaminčke.

Vonj je čudovit in kar nekaj časa ostane na koži. Sama olja uporabljala večino na koži, včasih pa sem lesk dodala tudi svojim ličnicam. 
Koža je po nanosu mehka in izredno voljna na dotik. 
Edino kar bi lahko izpostavila kot minus je to da, embalaža olja z bleščicam nima tako super aplikatorja oz. razpršilca, kot navadno olje, s katerim lahko po koži olje razpršiš.
Dostopen je v lekarnah in v nekaterih spletnih trgovinah, kot je tudi http://sophia.si/.

Cena navadnega olje 100ml je okoli 30€.
Cena olja z bleščicami 50ml je okoli 25€.

OCENA: 4,5


V moji zbirki se je našel tudi olje BIO BEAUTE by Nuxe. Gre za stanenasto olje s citrusi, o katerem sem na blogu že pisala in je res enkratno. http://www.angelbeauty.si/2016/05/bio-beaute-by-nuxe-satenasto-olje-in.html

Embalaža je super in olje je enkratno za nanšati, se pa izredno hitro porabi. 

V 100ml flaški se skrivajo čudovite sestavine, kot so:
- Izvleček citronske s Korzike
- Bio sezamovo olje

Koža je po nanosu fantastična in resnično satenasta. Po vonju je olje primerno za poletne čase, kot pa sem omenila ga ekspresno hitro zmanjka.
Dostopen je v lekarnah in v nekaterih spletnih trgovinah, kot je tudi http://sophia.si/.

Cena se giblje okoli 17€, za 100ml.

OCENA: 4


Olje, ki me že prav tako navdušuje leta, je tudi MELVITINO IZJEMNO ZLATO OLJE oziroma L' Or Bio. V stekleni steklenički se nahaja 100ml olja, katera ima super aplikator oz. razpršilec za telo.

Prav tako tudi ta v sebi skriva 5 DRAGOCENIH OLJ:
- Arganovo olje
- Kendi olje
- Inca Inchi olje
- Olje Buriti
- Pracaxi olje

Zame so ta olja dokaj neznana, za nekatere slišim prvič in še dobro da obstaja Google. :)
Nimam slabih besed za to olje. Uporabljam ga direktno po tuširanju, ko je koža še vedno navlažena.
Mi pa diši fantastično, orientalsko in po vonju premaga vse ostale izdelke.

Kupite ga lahko na http://si.melvita.com/ in pa v trgovini Muller.
Cena je okoli 30€ za 100ml.

OCENA 5!


Kot zadnje suho olje pa bi vam rada predstavila, v moji kolekciji najnovejše olje in sicer govorim o olju LIERAC SENSORIELE.

Gre za olje, katero obljublja 24 urno vlaženje in občutek senzualnosti. 

Sestavine so malo drugače od drugih olj:
- Belo cvetje Gardenije, Kamelije in Jasmina
- Olje Argana
- Izvleček grozdja 
- Olje sladkega mandlja
- Olje lešnika

Edino olje, ki je izredno primerno tudi za samostojno kopel.
Je pa zanimivo, da ima glede na sestavine vonj CITRUSOV. 

Izdelek lahko kupite na naslednji povezavi http://mediforma.si/prodajni_program/anti_age_nega/595/lierac_sensoriele_suho_olje_100_ml/. Cena pa 100ml pa je 31€.

Si pa definitivno zasluži OCENO 5.


Je izbira težka, ane? Tudi sama tako mislim. 
Imam pa 2 FAVORITA in sicer MELVITA & LIERAC, ki se razlikujeta od vseh drugih olj.

Katerega bi pa ti izbrala?


You Might Also Like

2 komentarji

Hvala za tvoj komentar, Sandryca