MUM DEODORANT

Pozdravček dame! Pred kratkim sem prejela paketek štirih, najnovejših deodorantov pri nas, govorim o MUM DEODORANTIH. Testirala sva jih o...

Pozdravček dame!

Pred kratkim sem prejela paketek štirih, najnovejših deodorantov pri nas, govorim o MUM DEODORANTIH. Testirala sva jih oba s partnerjem, saj so namenjeni tako moškim, kot ženskam.
Pa so naju prepričali?

Na splošno nekaj besed o samih deodorantih.
Na voljo so 4 vonji, oziroma 4 različni deo-ti in pra vsi so:
- BREZ PARABENOV
- BREZ ALKOHOLA
- BREZ PARAFINA
- BREZ TRIKLOSANA
- BREZ SILIKONA

Očitno zelo naravna zadeva.
Ščitit naj bi 100% v vseh pogojih in bili naj bi izredno prijazni do kože.
Sama embalaža je steklena in vsaka ima svojo barvo. Prijetna že na prvi pogled.



Kot sem že omenila, na voljo so 4 različni, partner je testiral seveda deodorant, ki je namenjen prav moškim in sicer MUM Men COOL.
Sama pa sem imela večjo izbiro in sem izbrala MUM PURE.
Na voljo pa sta še dva in sicer MUM FRESH PINK Rose in MUM UNPERFUMED Soft.
Vsakemu posebej bom namenila nekaj besed.

MUM PURE DEODORANT
Ne me vprašat, zakaj sem prav ta deo izbrala, hmmm če sem iskrena, me je prepričal nežni vonj. 
Se pravi, nisem hotela izbrati tistega parfumiranega in tistega neparfumiranega, vendar nekaj vmes.
Izbrala sem si izdelek brez ALUMINIJA. 
Sama steklenička je bele barve, s kančkom svetlo roza barve. 
Vonj je res nežen, gre za cvetlično dišavo. Na koži se je vonj hitro razdišal, a pomemben mi je seveda učinek deodoranta in naj povem da se je v vročih dneh, ko se ponavadi najbolj potim, res izkazal. 
Omejil je potenje kože in tudi neprijetnega vonja ni bilo za znati. 


MUM COOL Men
Mum Cool pa je testiral moj partner, kateri je ponavadi zelo skeptičen o menjavi deodorantov, saj prisega samo na Old Spice deo. Pa sem ga le prepričala in ga tako vključila v samo testiranje izdelka in seveda tako tudi v svojo objavo. 
Bil je tako presenečen, kot tudi jaz, ko mi je povedal, da dejansko deluje tako kot njegov najljubši deo. Edino kar ga je zmotilo je bilo to, da se vonj ni obdržal, enako kot pri mojem izdelku.


MUM FRESH PINK ROSE 
Deo, ki je parfumiran z vonjem vrtnic in obljublja 48 urno zaščito.


MUM SOFT
Mum soft pa je deodorant, ki je brez dišavnih dodatkov in je primeren tako za ženske, kot tudi za moške. Priporočajo ga predvsem za alergike. 



Zadnja 2 deodoranta pa bom v nagradni igri tudi podarila, tako da hitro kliknite na povezavo in preverite, če že poteka nagradna igra ---> https://sl-si.facebook.com/AngelBeauty99.

Se boš odločila za nakup? Kateri te je najbolj prepričal?


You Might Also Like

2 komentarji

  1. Super je, da ponujajo več variant- parfumirane in neparfumirane. Pri deodorantu mi je všeč, če ima nekaj malega vonja, vendar nič pretiranega :) xx

    OdgovoriIzbriši
  2. (Y) Sliši se več kot odlično - ja nič treba bo sprobat in potem kaj napisat :) Za nakup me je najbolj prepriča MUM FRESH PINK ROSE Deo, ki je parfumiran z vonjem vrtnic in obljublja 48 urno zaščito.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar, Sandryca