MORSKI SPREMLJEVALCI (v sodelovanju z LANO ŠPITAL)

Hey dame! Danes sem vam pripravila objavo o kozmetičnih izdelkih, ki so me to poletje spremljali na dopustu oziroma na morju. A objava bo ...

Hey dame!

Danes sem vam pripravila objavo o kozmetičnih izdelkih, ki so me to poletje spremljali na dopustu oziroma na morju. A objava bo tokrat malo drugačna, saj gre za sodelovanje z drugo blogerko oziroma vlogerko, veste o katere govorim? Govorim o naši zelo znani tako blogerki, kot tudi vlogerki, LANI ŠPITAL. Lano spremljam že kar nekaj časa in me res vedno navdušuje s svojimi čudovitimi makeup looki. Kar tako naprej Lana. :)

Če Lane še ne poznate, so tu povezave na katerih ji lahko sledite:
- SPLETNA STRAN: http://www.lanaspital.si/
- YOUTUBE: LanaSpital Makeup
- INSTAGRAM: https://www.instagram.com/lanaspital_makeup/

Prav obe sva pisali o izdelkih, ki sva jih to poletje vzeli na morje.
Tu si lahko preberete LANINO objavo, ki je mene navdušila: 
http://www.lanaspital.si/moji-zvesti-spremljevalci-na-morju/

No sedaj pa k mojim MORSKIM SLADKORČKOM, ki so me letos spremljali v Biogradu.


Izdelke sem malo ločila, naredila sem nekaj skupinic in jih tako razdelila v izdelke za na plažo, nega po sončenju, negovalne izdelke za telo, izdelke za lase in na splošno izdelke, ki so me spremljali to poletje.


SPREMLJEVALCI NA PLAŽI 

MARMELADI Sprej &Jam
Kot veste sem o obeh izdelkih na blogu že pisala in če ste objavo že prebrale veste, da me je prepričala marmelada v obliki jam. http://www.angelbeauty.si/2016/07/afrodita-marmelada-jam-vs-marmelada-ojle.html
Izdelek je na plaži res Must have. Odlično odišavi kožo, izredno lepo je neguje in koža čudovito potemni.

ZAŠČITNE KREME za obraz in telo (AVON, AFRODITA & SUN DANCE)
To so znamke, ki sem jih na morje tokrat vzela. Na Sun dance znamko prisegam, mislim da že 4 leto. Vedno izberem faktor 30, tako za telo, kot tudi za obraz. Do sedaj me še ni razočarala.
Letos pa sem v test prejela 2 kremi za obraz SPF 30, različnih znamk in sicer AVON in AFRODITA.
Afroditin izdelek je namenjen za občutljivo kožo in je kožo super zaščitil. Vonj je prijeten in sama tekstura je kar mastna.
Ne smem mimo niti Avonove kremice za obraz, ki ima prav tako faktor 30. Krema je zato navdušila, ker ima res super učinek na koži: hlajenje in vsebuje izvleček mentola.
Vse 3 izdelke priporočam!


NEGA TELESA PO SONČENJU

NEGA PO SONČENJU (AFRODITA & FRUIT OF THE EARTH)
Seboj sem vzela 2 izdelka in sicer Afroditina in Fruit of the earth.
Izdelek Fruit of the earth me spremljja tut že kaka 2 leta in ta aloe vera je top zadeva za po sončenju, za celo družino. 
Prvič pa sem letos testirala Afroditin izdelek SOS CALMING GEL, ki je namenjen za sončne opekline, pike insektov in tudi opekline, ki jih ponavadi povzročijo meduze. Izdelek vsebuje aloe vero in pa sivko, ki skupaj odlično pomirita kožo. Gel sem uporabila 1x in takrat je deloval enkratno.

AVON MEGLICA ZA TELO
Obožžuujjeemmm meglice za telo in letos me je osvojila Avonova meglica BOMBAŽEK & ALOE.
Odlična kombinacija, ki je res osvežilna, pa še čudovito diši. Ta izdelek imam non stop v torbici, na morju pa me je spremljal tako na plaži, kot tudi zvečer v mestu.

AFRODITA SOS TROPICAL SPRAY
Še en Afroditin izdelek, ki sem ga letos uporabila prvič. Gre za ''odganjalca'' insektov, na sploh komarjev, ki imajo mene kar radi. :) 
Izdelek sem uporabila na celi družini in dejansko deluje, sama nisem imela nobenega pika, tudi partner ne, Kim so popikala, vendar zelo malo, v primerjavi s prejšnih let. 
Spray ima kar meni nadležen vonj, težko sem se ga navadila (eukaliptus), hitro se razdiši in na koži ne pušča nobenega neprijetnega občutka.


NEGOVALNI IZDELKI

GELI ZA TUŠIRANJE
Seboj sem vzela najnovejši gel za tuširanje znamke AFRODITA Shower & Shave. Gre za gel, ki je namenjen za britje in tudi za tuširanje. Ne morem ga prehvalit, navdušena sem. Brila sem res z lahkoto. Sam gel vsebuje res čudovita negovalna olja (argan, jojoba, makedamija).
Mogoče bi mu dodala še to da bi se malo bolj penil.

Ne morem pa mimo AVON gela za tuširanje, ki pa ga nisem vzela seboj na morje, ker je prišel prav takrat ko smo bili v Biogradu. A me je začaral vonj kokosa in sem ga preprosto mogla vključiti v objavo, saj si to zasluži. Gre za kombinacijo kokosa in karambole oz. starfruit. 
Navdušil me je za to, ker po samem tuširanju dejansko ostane na koži.

NEGOVALNA OLJA
Doma imam res veliko kolekcijo suhih olj in izbira katere naj vzamem na morje je bila res težka.
Na koncu sem izbrala NUXE čarobno olje in pa BIO BEAUTE BY NUXE.
O izdelkih ne bom dolgovezila, sej sem o obeh že pisala na blogu.
http://www.angelbeauty.si/2016/01/nuxe-vs-olival-carobno-zlato-olje.html
http://www.angelbeauty.si/2016/05/bio-beaute-by-nuxe-satenasto-olje-in.html

CRYSTAL DEODORANT
Je to poletje moj stalni spremljevalec, ki me ne razočara. Ima prednost, ker je naraven in ne vsebuje aluminijev. Zakaj me je tako prepričal pa si lahko preberete na spodnji povezavi.
Priporočam kombinacijo JASMINA & VANILIJE.
http://www.angelbeauty.si/2016/07/hisa-zdravja-crystal-deodorant.html


NEGA LAS

Letošnje poletje sem si za nego las izbrala 2 L'oreal izdelka linije ELSEVE. 
Šampon & Balzam. Izdelka sta namenjena za nego tankih las.
Oba izdelka ste me res prepričala in jih imam namen ponovno kupiti.
Šampona porabiš res čisto malo, ker se zelo dobro peni. Prav tako je pa super tudi balzam, ki pa moje lase naredi zelo mehke in voljne in kar mi je najbolj všeč, z lahkoto jih razčešem. :)


Katere izdelke pa si ti vzela seboj?

You Might Also Like

2 komentarji

  1. Ma jih imam toliko istih sama, da nevemkje začet delitmnenja. Nuxe suho oljeinBio Beaute je meni 1a:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Tale zlata rose gold očala izgledajo zelo zanimivo :) Fina objava :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar, Sandryca