POLETNI IZZIV Z L'OCCITANE: Pomirjenost (SIVKA) in Svežina (CITRONKA) tega poletja

Pozdravljene damice! Danes na bogu čisto drugačen zapis, no ne čisto drugačen, še vedno bo vezan na kozmetiko, a ne na katero koli kozmeti...

Pozdravljene damice!

Danes na bogu čisto drugačen zapis, no ne čisto drugačen, še vedno bo vezan na kozmetiko, a ne na katero koli kozmetiko, temveč na tisto, ki vsebuje pomirjajočo SIVKO in svežo CITRONKO
Pisala bom o L'OCCITANE poletnemu, blogerskemu izzivu. Za kaj točno se gre?

Ko praznuje L'Occitane, praznujeta tudi dve pravi njihovi ikoni, ki jih spremljata že kar 40 let in kot ste verjetno že razbrali iz samega naslova sta to SIVKA & CITRONKA.
V sami objavi si boste lahko prebrali, kako sama doživljam te vonja, kako mi je všeč kozmetika, ki vsebuje prav te sestavine.



POMIRJAJOČA SIVKA

Sivka, lahko rečem, da je postala moja stara znanka, da jo v kozmetiki res uporabljam že leta in leta in se jo kar ne naveličam.
Priznam, da jo najraje uporabljam v zimskih časih, ker mi je po vonju izredno topla in tako nekako bolj primerna za mrzle dni. 
Najraje se srečava na telesu in rokah, se pravi da mi najbolj odgovarja kakšen losjon ali pa gel za tuširanje, ki vsebuje izvleček kamilice in pa seveda krema za roke, brez katere res ne morem. 
Ne davno, me je navdušilo tudi naravno trdo milo, z vonjem sivke.
Rada bi pa izpostavila tudi eterična olja sivke, mimo katerih ne morem. Olja sivke, izjemno dišijo in so pravi naravni odganjevalec mrčesa, sploh v poletnih dneh, ko okoli nas leta veliko komarjev. 

Ker je sivka tako pomirjajoča in moj spanec dostikrat ujame nespečnost, je sivka idealna sestavine za mojo večerno kopel. Kako naj bi to izgledalo?
Vsaj 1-2x na teden, pred spanjem natočim v kad mlačno vodo, imam srečo, da imam doma veliko posušene sivke, katerih suhe cvetove natrgam in jih dam v predhodno natočeno, mlačno vodo.
Povem vam, da je to super način, da se sprostite pred spanje in tako tudi dobro in trdno zaspite.
Če pa slučajno sivke nimate doma, si lahko v toplo kopel, pokapate par kapljic eteričnega olja sivke.

L'OCCITANE, kozmetika s sivko

Pri kozmetični hiši L'Occitane boste našli pester izbor kozmetike, ki vsebujejo glavno sestavino SIVKO. Seveda ne morem mimo kreme za roke, ki vem da bo kmalu pristala v moji torbici. 
Veliko pozornost sta pritegnila 2 izdelka iz te kolekcije in sicer izdelka, ki poleg sivke vsebujeta tudi Karite in to sta: Milo s karitejevim maslov in Tekoče milo s karitejevim maslov, oba izdelka vsebujeta
PRAVO SIVKO.

Celotno kolekcijo si lahko pogledate tukaj http://goo.gl/mZzeVW.





OSVEŽILNA CITRONKA

Ob besedi CITRONKA, mi najprej padejo na pamet citrusi, kot so limone, limete, pomaranče...itd.
Vem da ni tako, a kaj čem če tudi sam vonj izredno spominja na limonce. 
Zato sem se odločila, da tudi slike naredim s limonam in limetam, saj citronke nisem imela, da bi jo lahko vključila v same fotografije.
Mislim, da se kar veliko ljudi strinja s tem, da sta si citronka in limona izredno podobni po vonju, povezuje ju svežina.

Vonj, ki je zelo primeren za vroče, poletne dni, ko meni osebno najbolj pašejo vonji citrusov oz. citronke, si pa nikakor ne predstavljam teh vonjev v zimskem času. 
Prav te vonjave najraje najdem v kakšnih osvežilnih meglicah, kjer njihova svežina prija v vseh pogledih. Joj, se mi zdi da tako prijetno in osvežujoče dišim. Tudi kakšen gel za tuširanje je idealen za poletno osvežitev. 
Sem pa pred kratkim uporabljala tudi deodorant, ki je vseboval citronko in povem vam, da je za vroče dni res idealna kombinacija z ostalimi izdelki.
Prav te vonj, mi dajejo občutek poživitve, že tako imam rada poletje, vročino, vonj citronke pa je res prava pika na I. 
Ko bi le poletje trajalo in trajalo...

L'OCCITANE kozmetika s citronko

Tudi tukaj je izbira res pestra. Težko izberem tistih nekaj izdelkov, katere bi lahko dala na listo želja, a če že moram izbrati, bi izbrala: Meglico, Osvežilno peno in definitivno toaletno vodo. To so top 3je izdelki, ki so me prepričali na prvi pogled. Tudi sama embalaža je zelo simpatična.

Na naslednji povezavi si lahko ogledate celotno kolekcijo http://goo.gl/fRWrSq.





Dame, če vam iskreno povem, sem v fotografiranju noro uživala, saj sem v slike vključila 2 top sestavini, 2 top vonja, ki me že leta in leta spremljata in tako bo tudi ostalo. 
Nisem mogla pa mimo, da ne bi nekaj fotografij posnela, ko sta izdelka tudi skupaj.





Upam, da vam je objavica všeč in vesela bom vsakega odziva. :)
Sandra!

You Might Also Like

3 komentarji

Hvala za tvoj komentar, Sandryca