MOJIH TOP 7 ŠMINK POLETJA 2016

Pozdravček dame! Pred nami je turoben in deževen dan, skoraj jesen. :) Jaz pa vam bom popestrila dan s svojimi TOP 7 ŠMINKAMI, ki jih to ...

Pozdravček dame!

Pred nami je turoben in deževen dan, skoraj jesen. :) Jaz pa vam bom popestrila dan s svojimi TOP 7 ŠMINKAMI, ki jih to poletje naj raje uporabljam.
Vse sem kupila in dobila v roku 1 mesece in so me res takoj zasvojile. 
Izbira ni bila ekstra težka, to poletje se sicer bolj nagibam k viola, roza in nude barvam. So pa tako šminke, kot tudi glossi. In naj vam predstavim svojo zbirko top sedmih šmink.




GOLDEN ROSE & HypoAllergenic Bell kozmetika

Na splošno sem navdušena nad celotno kozmetiko obeh znamk. 
V istem tednu sem si od obeh znamk kupila po 1 šminko, eno v bolj viola odtenku, drugo bolj v roza odtenku. Noro sem navdušena nad pigmentacijo obeh, pri HypoAllergenic bi izpostavila čudovito mazljivost, pri Golden Rose pa enkratno obstojnost.
Obe šminki sta v obliki svinčnika.



AVON SHINE BURST STIK

Te 2 šminkici sem prejela ta teden in sta me v 1 dnevu zasvojili. Še isti dan sem ju vzela v službo. :)
Izredno mazljivi, nežnega odtenka, kar je meni osebno super, saj sta zelo primerni za v službo, kjer nerada nosim kričeče odtenke.
Da ne govorim o čudoviti metalik embalaži, ki je zelo elegantna in ti takoj pade v oči.



PUPA & CATRICE

O Pupini šminki sem sicer že pisala in je med moji top šminkami že stara znanka.
http://www.angelbeauty.si/2016/06/pupa-milano-matt-lip-fluid-in-mascara.html
Gre za top pigmentirano šminko, ki izredno dolgo zdrži na ustnicah.

Oba Catrice izdelka pa sta iz njihove nove kolekcije in sta prav tako izredno primerna za v službo ali za kakšne kavice v mestu. 
Izbrala sem si Gloss in pa Matt šminko v svinčniku (pozabila poslikati na ustnicah) 
Odtenka sta čudovita, a hitro izgineta na ustnicah, zato je potreben ponoven nanos.



Dame, nad katerimi šminkami ste pa ve nadušene?

You Might Also Like

3 komentarji

Hvala za tvoj komentar, Sandryca