PLUSI in MINUSI ob pisanju BLOGA

Pozdravček damice! Ker je zadnje leto veliko zanimanja za pisanje blogov, sem prišla na idejo, da objavim zapis oziroma objavo o POZITIVNI...

Pozdravček damice!

Ker je zadnje leto veliko zanimanja za pisanje blogov, sem prišla na idejo, da objavim zapis oziroma objavo o POZITIVNIH + in NEGATIVNIH - lastnostih bloganja.
Razmišljala sem kaj točno bi lahko zapisala v obeh smereh in to kar berete mi je padlo na pamet. :)
Najprej bi rada izpostavila minuse - in šele na to pluse +.


NAGATIVNO -
Pisala sem o svojih minusih, kateri so zame resnično negativni, seveda ima vsaka blogerka svoje minuse in seveda pluse.

PA NE ŽE SPET!
Kaj točno sem mislila s tem?!
Kot sem omenila, zadnje leto je na trg prišlo ogromno novih blogov in veliko deklet je ob pogledu na toliko blogov pomislilo, pa ne že spet nova blogerka. Nekatere se pač odzovejo negativne, nekatere pa to sprejmejo zelo pozitivno. Mene to recimo ne skrbi in se s tem ne obremenjujem, sama sebi ostajam zvesta in to polagam tudi vam, ne ozirajte se na to, temveč uživajte v tem kar delate.

NEGATIVNI KOMENTARJI 
Blogerke dobimo veliko negativnih komentarjev, tako na blogu. Ponavadi se javijo kar pod ''imenom'' Anonymouse. Saj priznam, ni mi vse eno, a probam da se s tem ne bi preveliko ukvarjala, včasih mi nekako uspe, a ne vedno. To vas in nas bo nekako vedno spremljalo.
Ni nam lahko, včasih te to tudi prizadane, saj se res trudiš ko ustvarjaš blog in nekateri te rade volje poteptajo.

OB PISANJU IN USTVARJANJU BLOGA, PORABIŠ OGROMNO ČASA
Dame, za ustvarjanje in pisanje bloga občasno porabim ogromno časa in če sem iskrena, sem včasih izredno vesela, da delam turnus v službi, se pravi popoldne, ponoči, dopoldne, ker imam dejansko veliko časa zase in blog. Veliko časa mi vzamejo same slike in fotografiranje. Zadnje leto imajo slike velik pomen na mojem blogu, izredno veliko vlagam v to in s tem porabim veliko časa.
Seveda potem še sledi pisanje same ocene izdelka in njenega opisa, ki pa tudi vzame ogromno časa.
Sama najraje pišem v dopoldanskem času ali v večernem času, ko je moja Kim v vrtcu ali ko spančka.

ISKANJE TEM
Kje po iskati inspiracijo in teme, o čem pisati? Predvidevam, da nas je kar nekaj katere mislimo enako. Včasih bi rada pisala o čem drugačnem, da bi bil blog oziroma objava še bolj brana kot ponavadi, a nikakor ne najdem prave teme. Prav to ti vzame tudi čas, iskanje tem po internetu. Veliko jih sama najdem kar na Pinterestu.

NI PLAČILA
Res je, ni pravega plačila, tako kot v tujino, ko nekatere blogerke dejansko živijo ob pisanju bloga.
Mogoče bi to negativnost lahko vključila tudi med pozitivne, saj zame osebno je plačilo tudi to ko blogerke prejmemo izdelke. Seveda je to odvisno od posameznice ali je to zanjo plačilo ali ne.

BRALCI in SLEDILCI NISO ZAGOTOVLJENI
Včasih sem navdušena, ko napišem kakšno objavo in si mislim, ta bo noro brana, a sem na koncu razočarana, saj sta bila doseg in branost zelo majhna. Dame, ni zagotovljeno da boste hitro opažene, kljub dobri objavi. Zaradi takšnih izkušenj se sama obračam tudi na pisanje drugačnih objav, takšno prav danes tudi berete. Se mi zdi, da so včasih takšne še bolj brane.



POZITIVNO +
Tudi tukaj sem pisala o svojih plusih, kateri mislim da so pomembni.

SAM SVOJ ŠEF
Pišeš kar ti je volja, pišeš o tem kar ti srce poželi, noben ti ne podaja navodil o čem moraš pisati.
Lahko menjaš teme, od beauty, fashion do life stylea. Je pa res da to ni služba, ki je dejansko plačana, ampak je služba za mojo dušo, katero plačilo je obiskanost in branost mojega bloga.

PIŠI KAR TI SRCE POŽELI
Naslednji plus se nanaša že na omenjeni zgornji, piši kar ti srce poželi. Uživaj v tem kar pišeš in piši res tisto kar sam hočeš, to je lahko a resnih stvareh ali duhovitih, če bo iskreno bo še toliko bolj brano.

ZA DOBRO DELO SI NAGRAJEN
Kako? Tako da te opazijo, tako sledilci, tako kozmetične znamke, ki te za tvoje delo tudi kontaktirajo. Sama sem najbolj presrečna, ko dobim pohvale o svojem blogu. Ljudem, ki mi sledijo so pred vsem všeč moje fotografije in kratka-jedernata besedila. 
Najlepše mi je ko dobim kakšen mail in z njim tudi pohvalo o celotnem izgledu bloga.

NOVA SPOZNANJA in PRIJATELJSTVA
Najlepše od vsega pa so nova prijateljstva, ki sem jih skozi vsa ta leta sklenila z mnogimi dekleti.
Res da se na vidimo veliko, a smo v stiku preko socialnih omrežij in veliko krat se vidimo na blogerskih eventih, kjer poklepetamo in popijemo kako kavico.

TESTIRANJA NOVIH KOZMETIČNIH IZDELKOV
Tudi to je del plusa. Saj veste da smo ženske nore na kozmetiko in priznam da sem izredno vesela vsakega paketka, ki ga dobim. Ni pa seveda lahko to vse skupaj stestirati in prav vsem kozmetičnim pošiljateljem povem, da naj imajo potrpljenje ob tem ko čakajo objavo.


To je to dame, moje soblogerke bi sigurno še kaj dodale...tako da punce, kar z besedo na dan. :)

LP. Sandra




You Might Also Like

1 komentarji

  1. Lepo si zapisala, jaz ti želim veliko plusev in čimmanj minusev, ter veliko raznolikosti na blogu, le ti mene osebno tako zelo pritegnejo, ljudje pač imajo radi tudi branja o tem kako je bilo nekje na izletu :). Veliko insiracije ob fotografiranju slik in čimveč motivacije za nove objave.xx **

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar, Sandryca