BIODERMA; Sensibio Tolerance +

Pozdravček dame! Danes bi vam rada predstavila produkt, ki je namenjen ženskam, ki imate oziroma imamo izjemno občutljivo kožo. Gre za BIO...

Pozdravček dame!

Danes bi vam rada predstavila produkt, ki je namenjen ženskam, ki imate oziroma imamo izjemno občutljivo kožo. Gre za BIODERMIN produkut, kremo za obraz SENSIBIO TOLERANCE +.
Izdelek, krema, ki koži ponovno povrne NADZOR.

Sama sem začela izdelek testirati pred dobrimi 3 tedni in sicer sem ga seboj vzela na morje, kjer moja koža postane še bolj občutljiva in prekrita z drobnimi mazoljčki. 




NA KAJ TOČNO DELUJE?
Moja koža, samo po sebi ni tako grozno občutljiva, sploh koža na obrazu ne. Se mi zdi da imam bolj občutljivo kožo po telesu. A sem se vse eno odločila za testiranja.
V času ko sem bila na morju, na obraz nisem nanašala ličil in uporabljala samo sončne kreme, ter seveda kremo Bioderma. 

Pri Bioderma pravijo, da krema deluje takojšno, že ob prvem nanosu in kožo hitro pomiri. 
Zavira prekomerna občutljivost kože. Občutka zategovanja in neudobja na koži ni več. 
Nudi intenzivno vlaženje, kar me je res navdušilo.

Krema na vsebuje parabenov, konzervansov in je hipoalergena. 

MOJA IZKUŠNJA
Izdelek sem si in si še vedno nanašam 1x na dan in sicer samo na obraz. 
V luškani embalaži se skriva 40ml kreme, ki se jo na obraz super nanaša. 
Krema je bele barve in brez vonja, saj ji niso dodali nobenih dišav. Je super mazljiva in izredno vlažila, kar je za moj obraz v vročih-poletnih dneh kar malo preveč, saj se mi obraz začne svetiti.

Kot sem že omenila, moja koža na obrazu ni občutljiva, a sem bila nad kremo res navdušena, saj mi koža v času ko sem uporabljala kremo (jo še vedno uporabljam) ni povzročala nobenih preglavic.
Sem pa opazila, da sem po predelu čela imela manj tistih drobnih mazoljčkov, ki se pojavijo v času vročine. Lansko leto je bil ta predel res grozen.

Več o sami kremi si lahko preberete tukaj http://www.sophia.si/p-326-sensibio-tolerance.aspx, kjer jo lahko tudi kupite za ceno 20,70€. 
Seveda pa lahko kremico kupite tudi v večini lekarn.




LP!

You Might Also Like

6 komentarji

  1. Wau! <3
    Kako lepe, morske fotografije. <3 Me kar začne vlečt na morje (še dva tednaa). :))

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovite slike <3

    Jaz jo moram še preizkusiti <3

    OdgovoriIzbriši
  3. Slikiiiceee, tvoji kremici je bilo super lepo in sem vesela, ker ti ustreza.

    OdgovoriIzbriši
  4. Great review and great pics too. I think I will do check on this for it seems like a good one.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar, Sandryca