MUST HAVE izdelki POLETJA 2016

Pozdravček dame! Pa je poletje tu in z njim tudi visoke temperature, presrečna sem! Odločila sem se, da izberem nekaj izdelkov, ki so MUS...

Pozdravček dame!

Pa je poletje tu in z njim tudi visoke temperature, presrečna sem!
Odločila sem se, da izberem nekaj izdelkov, ki so MUST HAVE tega poletja.
Kaj točno sem izbrala? Beri dalje.... :) 



NUXE Huile Prodigieuse, suho olje

Res obožujem suha olja, sploh v poletnem času, ko mi losjoni za telo dajejo občutek lepljive kože. Suha olja, pa kožo vse eno lepo navlažijo, a na koži nimam občutka lepljivosti.
Letošnjo poletje prisegam na NUXE suho olje, na tistega z bleščicam in tistega brez.
Tistega z zlatim leskom, imam seveda za posebne priložnosti, se pravi za večere zunaj, druženja s prijateljicam, večerje, seveda ga vzamem seboj tudi na morje, kjer mi bo družbo delala v večernih urah in ko bo moja koža lepo zagorela in bo zlati lesk zagorelost še poudaril. 
Olje z zlatim leskom, pa včasih uporabim tudi namesto highlighter-ja in ga nanesem na svoje ličnice, čudovito izgleda na obrazu.

Navadno suho olje, pa uporabljam dnevno. Po tuširanju, pred odhodom v službo.
Tako diši, da ni potrebe da nanesem parfum. Vonj resnično spominja na poletje in h krati na morje.




AVON GLOW bronzing pearls

Izdelek, ki me je to poletje noro navdušil in je trenutno stalnica na mojem obrazu. 
Gre za perlice, ki obrazu dajo prvi glow. Uporabljam jih kot HIGHLIGHTER, saj imajo čudovit lesk in tako tudi moj obraz. Poleg vsega, pa še dišijo noro in posledično tudi moja lička. 


RIMMEL Natural bronzer

Mi verjamete, da do letošnjega poletja bronzerjev sploh nisem uporabljala, šele to poletje sem se res opogumila. Z uporabo sem začela že kar zgodaj, sej sem tudi na dopustu bila že spomladi in tako pridobila že lepo barvo obraz. K lepši in bolj zagoreli barvi, pa mi je seveda pripomogel Rimmel bronzer, ki ima v sebi še zaščitni faktor SPF 15. 
Včasih sploh ne rabim uporabiti kakršnega koli pudra, bb ali cc kreme, saj mi že sam bronzer naredi čudovit look.


CATRICE softly touch blush

Blush, ki sem ga kupila pred kratkim. Kupila sem ga zaradi same čudovite barve, barve ki je nežna in je pravšnja za poletne dni, ko na obraz nikakor ne pašejo preveč vpadljivi blushi.
Je matt in se kar hitro rabi, a nič za to, čudovit je.


4Kidsandus Olje za nego po sončenju

O izdelku sem že pisala http://www.angelbeauty.si/2016/03/4kidsandus-olje-za-nego-po-soncenju.html. Do zdaj sem ga uporabljala v zimskem času in že takrat me je navduševal.
Sedaj pa komaj čakam, da ga seboj vzamem na glavni dopust in tako resnično preizkusim vsa zelišča katera tako skrbno skriva. 





Lep poletni pozdravčki!

You Might Also Like

5 komentarji

  1. Zelo lepe slike! Zanima me, kje si kupila sončna očala ki so na slikah? :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Res potrebujem en dober bronzer, sem ugotovila. Imam pa tele Avonove kroglice in so super. Prav tak zdrav videz podarijo :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar, Sandryca