ESSENCE in CATRICE novosti

Lep ponedeljkov pozdravček! Že lep čas nazaj, sem prejela paketek Catrice & Essence izdelkov. Sedaj pa sem si le vzela čas in vse skup...

Lep ponedeljkov pozdravček!

Že lep čas nazaj, sem prejela paketek Catrice & Essence izdelkov. Sedaj pa sem si le vzela čas in vse skupaj poslikala in napisala objavo, vem da sem dolgo rabila, a mi je le uspelo.
Za vas in seveda zase sem stestirala 3 dekorativne izdelke, nad enim sem bila še posebej navdušena.




ESSENCE- FOR BIDDEN VOLUME Top Coat Mascara

To je po mojem mnenju eden iz med najboljših ESSENCE izdelkov. 
Gre za TOP COAT izdelek, katerega se nanese na že nanešeno maskaro. Ampak, če vam po pravici povem, sem izdelek uporabljala samostojno, se pravi brez katerih drugih maskar. 
Iskreno... tako velikega volumna še nisem dosegla z nobeno maskaro. Trepalnice so noro dolge, čisto nič niso sprijete in ni sledi o nobenih gubicah.
Priporočam!



CATRICE lak za nohte

Na splošno, so se laki Catrice zelo izboljšali, kot po kvaliteti, kot tudi v čopiču.
Sama sem prejela lak v odtenku 107 ROBINSON CORALSOE.



CATRICE; HIGH GLOW Highlighting powder

Zadnje čase sem nora na osvetljevalce in to je pravi must have finish na mojem obrazu.
Odtenek osvetljevalca je 010 LIGHT INFUSION.
Navdušena sem nad Catrice osvetljevalcem, ki da pravšnji lesk na mojem obrazu.
Na žalost ga nisem uspela poslikati, a vam ne bo žal če ga kupite.



Pozdravčki!

You Might Also Like

0 komentarji

Hvala za tvoj komentar, Sandryca