LIČILA.SI; Freedom dekorativni-makeup izdelki

Pozdravček damice! Se že kaj potepate na morju, te dni? Sama sem že v nizkem štartu, saj sta dopust in morje tik pred vrati. Odločila sem ...

Pozdravček damice!

Se že kaj potepate na morju, te dni? Sama sem že v nizkem štartu, saj sta dopust in morje tik pred vrati. Odločila sem se, da poskusim ta tedene napisati čim več objav na blogu, da bodo potem imele prednost, seveda tiste morsko obarvane.
Danes sem vam pripravila objavo o izdelkih oz. ličilih znamke FREEDOM, katere lahko kupite v spletni trgovini https://www.licila.si/.

Testirala sem njihove 3 izdelke in prav vsi so dekorativni, makeup izdelki.



FREEDOM; Pro Decadence paleta senčil- TODAYS TONIGHT

Gre za res WOW paletko senčila, katera vsebuje 20 različnih odtenkov, v zemeljskih barvah.
Našle boste tako shimmer, kot tudi matt odtenke.
Barve so res različne od svetlih do res ekstra temnih, za kakšen night look oz. za smokey eyes.
Zraven se nahaja tudi veliko ogledalo in pa tudi aplikator, za nanos senčil.

Senčke so super pigmentirane. Navdušile so me barve, saj obožujem zemeljske odtenke. 
Pohvalila bi tudi samo obstojnost.

Naročite jo lahko tukaj https://www.licila.si/produkt/freedom-pro-decadence-paleta-sencil-todays-tonight-109_104, po zelo ugodni ceni 10,95€.


FREEDOM; PRO BROW POMADE gel za obrvi

Sama ponavadi prisegam na barvice, a moram priznati, da me je ta izdelek noro navdušil in ga sedaj kombiniram z barvico.
Sem bila zelo vesela, ko sem opazila kako so zadeli z odtenkom, ki se čisto zlije z odtenkom mojih obrvi. Prejela sem gel v odtenku MEDIUM BROWN. 
Odlična obstojnost!

Kupite ga lahko tukaj https://www.licila.si/produkt/freedom-pro-brow-pommade-gel-za-obrvi-medium-brown-109_111, za samo 6,95€.


FREEDOM; KREMNI OSVETLJEVALEC Pro studio strobe cream

Ko sem opazila, da sem v test prejela kremni osvetljevalec, sem itak pomislila na visoki lesk na mojem obrazu, a sem se motila. Gre za izdelek, ki se res blago sveti in se ga lahko tudi uporabi kot primer oziroma kot baza pred nanosom ostalih ličil. Tako sem ga uporabljala tudi sama, saj sem za finish raje uporabila bolj bleščeč osvetljevalec.

Kupite ga lahko na tej povezavi https://www.licila.si/produkt/freedom-kremni-osvetljevalec-pro-studio-strobe-cream-109_134, za 11,95€.



Pozdravčki <3

You Might Also Like

2 komentarji

  1. Všeč mi je paletka, saj sem tudi sama ljubiteljica zemeljskih odtenkov a sem zdaj v poletju bolj na lovu za kakšnimi barvitimi paletkami, ker zgoraj omenjenih je že kr preveč :D

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar, Sandryca