PUPA MILANO event

Pozdravček dame! Kot se že na mojih ostalih omrežjih opazile, sem se v sredo potikala na PUPINEM eventu. Prav vsakega povabila na dogodek...

Pozdravček dame!

Kot se že na mojih ostalih omrežjih opazile, sem se v sredo potikala na PUPINEM eventu.
Prav vsakega povabila na dogodek sem resnično vesela, a prav tega sem se izredno razveselila.
Razlog je bil ta, da Pupine kozmetike res nisem dobro poznala, zato sem se res veselila srečanja in spoznanja z njo.

Dogodek se je začel ob 14 uri v centru Ljubljane. natančneje v Maxiju. 
No seveda sem bila pred tem še na kavici, z enkratnima blogerkama Moniko (SUGARLOVE BLOG) in pa z Simono (BEAUTY OF A LEMON).
Skupaj smo se odpravile proti Maxiju v velikem pričakovanju.
Dobrodošlica je bila zelo prijetna, saj nas je osebno pozdravila gostiteljica NATALI iz Everet Group-a. Prav tako me je navdušil čudovit ambient, ki je bil poln slaščic in dekorativne kozmetike. 

Sledila je kratka predstavitev kozmetike PUPA MILANO in ličenje z mednarodnim umetnikom ličenja FEDERICCOM LUCCI-jem. Federcicco je naličil našo znano vlogerko Leo, znano pod imenom LEPA AFNA. 
Navdušena sem bila nad njegovim oz. njenim zaključnim videzom, najbolj pa me je navdušilo rdečilo na Lejinih ustnicah, ki pa sem ga kasneje tudi sama prejela v vrečki.
Vse kar sem prejela v dar na eventu, boste lahko brale v posebni objavi na blogu. 

Po končanem ličenju je sledil prijeten klepet in pa sladkanje z najboljšimi slaščicami, no da ne pozabim na šampanjec, ki je bil prava pika na i. :)

Kot vidite, smo se res prijetno imeli in priznam da se ne izmerno veselim novih dogodkov. 
No pa še nekaj slikic in eventa, ki sem jih sama posnela.
















You Might Also Like

1 komentarji

  1. Super fotkice si naredila in vidi se da je ambient in vse skupaj bilo zelo odlično :) Tudi sama še nisem seznanjena s to kozmetiko, ampak moram priznati, da mi je že samo ime zelo simpatično :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar, Sandryca