ORIFLAME; INCOGNITO toaletna voda ZANJ in ZANJO

Pozdravček damice! Tokrat sem pripravila objavo ZANJO in ZANJ . Skupaj s partnerjem sva testirala ORIFLAME Toaletno vodo INCOGNITO.  Emb...

Pozdravček damice!

Tokrat sem pripravila objavo ZANJO in ZANJ. Skupaj s partnerjem sva testirala ORIFLAME Toaletno vodo INCOGNITO. 

Embalaža je preprosta in zanimiva, ČRNO-BELA. 
Moška parfum je ČRNE barve, ženski parfum pa BELE barve in obe embalaži imata na steklenički narisan SRCE. 
V steklenički se skriva 50ml dišave.




INCOGNITO Zanj

V igri ljubezni se nasprotja privlačijo! - Oriflame

NOTE dišave
Sadna fizalis, ki je pomešana z aromatičnim srcem ledenega čaja sivke in cedrinih listov. 
V sami dišavi pa se skriva tudi sled pačulija in cedre. 

CENA
16,90€



INCOGNITO Zanjo

Naredite prvo potezo v igri ljubimcev. -Oriflame

NOTE dišave
Zapeljiv fizalis, sladke maline, rabarbara in meni ljuba šmarnica. 
Sled sandalovine in pralin pa je skrivnost vsake ženske. 

CENA
16,90€



NAJINO MNENJE

Sva bila kar enotnega mnenja. Embalaža že na prvi pogled izredno privlačna.
Tudi vonj nama je prijal, kar pa naju je razočaralo je njegova obstojnost, ki je hitro minila. 


Lp, Sandra

You Might Also Like

1 komentarji

  1. Joj, pa tako sem bila navdušena nad embalažo in nad noto dišave, da sem se potem skoraj razjokala, ko si zapisala, da obstojnost hitro mine. Škoda :/

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar, Sandryca