BIO BEAUTE by NUXE; Satenasto olje in Osvežujoči roll-on

Ojla damice! Danes imam za vas nekaj res osvežujočega in že na prvi pogled s pridihom poletja.  Imate rade vonj citrusov? Sama jih obožuj...

Ojla damice!

Danes imam za vas nekaj res osvežujočega in že na prvi pogled s pridihom poletja. 
Imate rade vonj citrusov? Sama jih obožujem in če jih tudi ve, bo ta objava idealna za vas.

BIO BEAUTE by NUXE je izdal novo BIO (organsko) linijo, ki vključuje 3 izdelke, sama sem imela čast testirati 2 izdelka. 
Glavna sestavina teh izdelkov je CITRONKA s KORZIKE in pa BIO RASTLINSKA OLJA

Izdelki, ki so vključeni v to linijo so:
- GELNA KREMA
- SATENASTO OLJE
- OSVEŽUJOČI ROLL-ON




SATENASTO OLJE 100ml

Čudovita embalaža, ki vas bo prepričala že na prvi pogled.
V flaški rumene barve se nahaja 100 ml satenastega olja. Olje se enkratno aplicira na kožo, saj je flaška narejena kot razpršilo za telo.

KAJ NAM OLJE OBLJUBLJA?
- Kožo nahrani in napne
- Takojšnjo vpijanje v kožo
- Satenast občutek na koži

SESTAVINE OLJA:
- IZVLEČEK CITRONKE s KORZIKE
- BIO SEZAMOVO OLJE, ki je obogateno z Vitaminom E in Oleinsko kislino

MOJE MNENJE:
Olje je res perfektno, kot sem že omenila me je takoj na začetku navdušila čudovita embalaža, ki že sama po sebi ''kriči'' po citrusih. 
Ko sem olje prvič nanesla na telo, je bil občutek fantastičen in kot pravijo, koža resnično postane satenasta.
Da o dišavi ne govorim! Mogoče sem pričakovala več vonja po cirtusih, a sem nekako vohala malo vanilije, ki pa je ni najti v samih sestavinah. :)
Se bi pa strinjala z Moniko iz bloga SUGARLOVE BLOG, ki je napisala da ji olje diši po masi za maslene piškote. :)
Izdelek je res fantastičen!



OSVEŽUJOČI ROLL-ON 50ml

Izjemno osvežujoči deodorant. Embalaža je prav tako rumena, kot vsi 3je izdelki te linije. 
Privlačna za oko. 

KAJ NAM ROLL-ON OBLJUBLJA?
- Osvežujoča teskstura
- Ne pušča rumenih madežev na oblekah
- Ne pušča belih madežev na koži

GLAVNE SESTAVINE:
- Izvleček CITRONKE s KORZIKE
- 10 eteričnih olj
- Škrobni puder, ki zmajnšuje vlago na koži
- Aloe vera, ki zmanjšuje neprijeten občutek

ETERIČNA OLJA: Limona, Pomaranča, Pačuli, Kardamom, Nageljnove žbice, Gajakov les, Cedra, Elemi (Filipini), Bucchu (južna Afrika), Sandalovina (zahodna Indija)

5 CVETLIČNIH VODIC: Sivka, Rožmarin, Žajbelj, Poprova meta, Melisa

Izdelek NE VSEBUJE ---> ALKOHOLA & ALUMINIJEVE SOLI

MOJE MNENJE:
Kot sem brala pri ostalih blogerkah, so bile res prav vse navdušene. 
Navdušil me je vonj, ki je podoben kot pri olju, me pa nikakor ni navdušil učinek roll ona, no sama ga nisem opazila. Potila sem se bolj kot ponavadi, bolj kot pri ostalih izdelkih. 
Res škoda, pa tako sem bila navdušena. 


Pozdravčki!

You Might Also Like

2 komentarji

  1. Oljček res diši kot masa za maslene piškote, ki ji naribaš limonino lupinico in efekt na koži je super. P.s deo ni naredil danes na beli srajčki nobenega rumenega flekca.:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Oljček res diši kot masa za maslene piškote, ki ji naribaš limonino lupinico in efekt na koži je super. P.s deo ni naredil danes na beli srajčki nobenega rumenega flekca.:)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar, Sandryca