Nina & Valentin Cvetje in darila----> BUCKET of LOVE

Pozdravček dame in seveda tudi fantje, saj je ta objava namenjena vam in vašim damam! Danes imam za vas nekaj prečudovitega, dišečega in r...

Pozdravček dame in seveda tudi fantje, saj je ta objava namenjena vam in vašim damam!

Danes imam za vas nekaj prečudovitega, dišečega in rdečega.
Zjutraj sem prejela pravo presenečenje in sicer BUCKET of LOVE, katerega sta mi poslala NINA & VALENTIN Cvetje in Darila.

V njihovi spletni spletni strani http://www.ninainvalentin.si/ najdete ogromno izbiro, od rožic, daril, dekoracij, kot tudi razne nasvete in ideje.
Mene se noro navdušile njihove vrtnice in izbira je ogromna, zato je bila izbira res težka.





Izbirate lahko med različnimi barvami vrtnic, kot tudi med barvami škatel (okrogle ali kvadrataste oblike).
Sama sem prejela rdečo-roza vrtnice, v leseni škatli oziroma svetlo-lesenem boxu.
Na tej povezavi http://ninainvalentin.si/cvetlicarna-dostava/bucket-of-love.html?SID=5m1i91efnrl89l79p931uol287 si lahko pogledate med kakšnimi kombinacijami lahko izbirate. 
Navdušila me je tudi dostava, saj sem res prejela res sveže vrtnice in omenila bi tudi prijaznost dostavljalcev.
Res sem vesela, da se BUCKET of LOVE, da naročiti tudi pri nas v Sloveniji in ne samo v tujini.

Cene so različne, odvisno koliko vrtnic se nahaja v škatli. Cena se giblje tam med 40€ do 140€.
Fantje, vredno je kupiti Bucket od Love in tako presenetiti vašo najdražjo.

Nino in Valetina lahko najdete tudi na njihovi FB strani https://www.facebook.com/ninainvalentin/, kjer pogosto potekajo tudi nagradne igre. Kdo bi se branil rožic? :)




Drage dame in fantje, danes bom na svoji Fb strani bloga https://www.facebook.com/AngelBeauty99/ priredila tudi nagradno igro kjer bomo nekaj podarili tudi za vas ali vaše najdražje. :)

POZDRAVČKI!!!

You Might Also Like

1 komentarji

  1. Jooooj kako prečudovita stvar je pa meni tole ! Res amazing in vrjamem, da bi se vsaka stopila ob tako luštnem in perfektnem darilu! Prelepo!

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar, Sandryca