NELIPOT BASIC; Deodoratna krema

Pozdravček damice! Vedno več nas prisega na naravno kozmetiko, tudi sama. Zato sem bila nad testiranjem NARVNEGA  DEODORATNA NELIPOT , še ...

Pozdravček damice!
Vedno več nas prisega na naravno kozmetiko, tudi sama. Zato sem bila nad testiranjem NARVNEGA  DEODORATNA NELIPOT, še toliko bolj navdušena.
Dejansko sploh nisem bila prepričana dokler nisem odkrila NELIPOT izdelek.

Sama ponavadi nimam problemov s potenjem pod pazduhami, niti problemov z neprijetnim vonjem.
Najraje sem uporabljala Nive-ine deodorante, ki so se mi vedno zdeli nežni in zagotavljali so mi res super zaščito.

No, kot sem že omenila, imam sedaj čas testirati ta super, NARAVNI in v SLOVENIJI PRIDELAN izdelek NELIPOT.

NEKAJ BESED O SAMEM IZDELKU
'' Nelipot ali Ne pot je beseda, ki pomeni nekoga, ki se sprehaja bosonog. Nama se je zdelo prikupno, saj sva se v trenutku, ko sva iskala pravo ime, počutila nekako bosonoga na področju izdelave lastnih kozmetičnih proizvodov. Najino vodilo je, da se vse da, če se hoče in je volja, le morda traja kdaj kaj malo dlje in zato se nisva ustrašila manjših ovir na poti. Tako je Nelipot decembra 2014 zakorakala na slovenski trg. '' - www.nelipot.si

Na njihovi strani, v njihovi spletni trgovini boste lahko našli 3 različne deodorante kremice, ki imajo prav se isto skupno nalogo, se pravi... manj se potiti.

- NELIPOT MAMICHKU (Krema, ki je brez vonja in je tako bolj primerna nosečnicam, ki jih vonjave v tistem času nikakor ne odgovarjajo)
- NELIPOT BASIC (Krema z vonjem kokosa)
- NELIPOT SHAC (Je malo močnejša različica kot Basic, v kremi prevladujeta vonja čajevca in limonske trave)






NELIPOT BASIC

PRVI VTIS
Sama sem prejela v test NELIPOT BASIC, kateri se mi je takoj zasidral že z samim vonjem in svojo minimalistično embalažo. In še ta angelska krilca, ki dajo embalaži tisto piko na I. 
V embalaži se skriva 50ml deodoranta. 

SESTAVINE
Bio kokosovo olje, ki je narejeno iz 100% svežega kokosovega mesa. 
NE vsebuje Natrijevih sulfatov, niti aluminijevih spojin. 
Izdelek je ročno narejen. 
INCI sestavine: COCOS NUCIFERA OIL, SODIUM BICARBONATE, ZEA MAYS STARCH, CAPRAE LAC POWDER, RETINOL, TOCOPHEROL, BHT, CITRIC ACID, SIMMONDSIA CHINENSIS SEED OIL, HYDROGENATED VEGETABLE OIL





MOJE MNENJE
Kremo sem uporabljala tako kot piše v navodilih: po samem tuširanju, ko je kože še topla in rahlo navlažena, sem pod pazduho nanesla manjšo količino deodoranta (priporočajo za lešnik veliko kroglico). Iz svojih izkušenj povem, da je to za mojo pazduho čisto preveč, tako da sem si nanesla le nekakšno polovičko, te lešnikove kroglice. No morda nekatere pazduhe potrebujejo več kreme, a moje ne, in prav to me izredno veseli, saj jo bom imela tako dlje časa. 
Drugače se mi zdi da gre kar hitro, če res nanašaš za lešnik veliko.
Učinek je res neverjeten, popolnoma brez potenje in kakršnih koli vonjav. Noro dobro drži!
In kako diši, res čudovito, nežno po kokosu in res škoda ker vonj po nekem času izgine, a nič hudega. važno da krema deluje. :)

Izdelek lahko kupite v njihovi spletni trgovini https://nelipot.si/izdelek/nelipot-basic/ in sicer za samo 7,90€. Cena mi je zelo všeč, ne prepoceni ne predrago, prav je da cenijo svoje delo, je tako?!



Prav tako pa jih lahko najdete tudi na njihovi FB strani in prav tako tudi na INSTAGRAMU.
https://www.facebook.com/nelipotdeo
https://www.instagram.com/nelipot_deo/


Bi ga rede tudi same testirale? Od danes dalje na moji FB strani poteka nagradna igra kjer si lahko priborite prav ta deodorant. 
https://www.facebook.com/AngelBeauty99



You Might Also Like

6 komentarji

  1. Piękny design!
    _________________
    www.justynapolska.com
    Fashion&Beauty Expert

    OdgovoriIzbriši
  2. O, carsko še en dober slovenski izdelek :) <3

    OdgovoriIzbriši
  3. Morda pa si ga naročim-si me prepričala, samo vedno se potem nekako spozabim in zadržim, ker imam toliko izdelkov!

    OdgovoriIzbriši
  4. vuhuuu, res ploskam za vsak Slovenski izdelek. Bere se ful fajn in mene si prepričala, čeprav sem še vedno na Melvitine deotu in sem se res ful privadla nanj, bi probala tudi kj takega. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Oba z ženo sva zadovolja uporabnika, izdelek sem zasledil na Štartaj SLO v večerni oddaji in akcija. Našel v Špar LJ. Upam, da se zadeva razširi tudi v kozmetične trgovine, ker sva se oba precej navdušila. Zadeva začuda deluje, tudi vonj se obdrži od jutra, do večera. Hvala :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar, Sandryca