TOP 5 IZDELKOV ZGODNJE POMLADI

Pozdravček damice! Do pomladi je še čisto malo, no vsaj zame, snega in zime nikoli nisem imela rada. Obožujem tople dni, vonj po rožicah i...

Pozdravček damice!
Do pomladi je še čisto malo, no vsaj zame, snega in zime nikoli nisem imela rada.
Obožujem tople dni, vonj po rožicah in dotik sončka. Tudi na blogu bo od danes dalje že čutiti pomlad. 
Danes sem vam pripravila objavo o svojim TOP 5 IZDELKIH ZGODNJE POMLADI, izbrala sem roza izdelke, nežne pastelne barve, ki me zelo spominjajo na pomlad, tako po vonjavi, kot tudi po izgledu. 
Izbrirala sem med dekorativno kozmetiko in negovalno kozmetiko, a prevladovala je negovalna.

Med top izdelki se je našela kopel, peeling gel, parfum, šminko in puder oz. podlago.




Prvi izdelek, ki sem ga izbrala je AVONOV Planet Spa BATH ELIXIR.
Gre za 250ml izdelek, ki me je zelo navdušil. Izredno sem vesela ker imamo doma kad, kjer lahko uživam in se razvajam. In v čast mi je bilo testirati AVONOV izdelke, kopel.
Kot ste iz slike opazili, je kopel nežno roza barve in diši po JASMIN-u, saj ima kopel dodano olje Jasmina.
Izdelek je super za mojo kožo, saj jo prav nič ne izsuši, je kar gost in super se peni.



Drugi izdelek, ponovno izdelek roza barve, ki prav tako vsebuje izvleček  JASMINA, BALEA GEL PEELING, 75ml.
Kupila sem ga pred kratkim in je namenjen za normalno ali mešano kožo. Sama imam suho do mastno kožo (T-predel). Sam peeling ni preveč grob niti preveč nežen, se pravi pravšnji za mojo kožo.
Lepo odstrani odmrle delce in koža je po uporabi, gladka in mehka.



Tretji izdelek, je izdelek kateri je te dni zelo znan pri slovenskih blogerkah. Gre za tekočo podlago BOURJOIS, CITY RADIANCE, najnovejši puder dekorativne kozmetike Bourjois. 
Prav tako kot ostale soblogerke, je tudi mene noro navdušil.
Zakaj? Zato ker je res izredno prekriven, ne morem ga prehvalit. Je kar gost in zdi se mi da so odteneki kar svetli, sama imam odtenek 04 BEIGE, ki izgleda na prvi pogled zelo temen, ko pa sem ga nanesla na obraz, sem odtenek za las ujela s svojim odtenkom kože. 
Kar me je malenkost zmotilo je to, da se je koža hitreje zmastila in posledično zasijala na T-predelu.
Moram pa poudariti, da podlago izredno priporočam dekletom, ki imajo probleme s suho kožo.

Tukaj pa je še nekaj objav ostalih blogerk:
http://www.passingfancyblog.com/2016/02/bourjois-city-radiance-review.html
http://beautyofalemon.blogspot.si/2016/02/get-your-glow-on-with-bourjois-city.html
http://www.blogvivalavida.com/2016/02/bourjois-city-radiance-radiance-reveal.html

Če sem katero pozabila, naj me pocuka in jo z veseljem vključim v objavo. 



Četrtega izdelka ni bilo težko izbrati. Govorim o LANCOME parfumu, LA VIE EST BELLE.
Zame popolni parfum, ki ga vsakodnevno uporabljam. Sladek parfum, ki se res dolgo obdrži. 
Je kar močen, zato ga za nanos porabim čisto malo. 



Peti in zadnji izdelek, ki sem ga izbrala je ponovno AVONOV izdelek in sicer RDEČILO in valenitnove kolekicje, v odtenku AMOUR. Izredno nežen odtenek, ki je super in negovalen. Lepo mazljiva in ima malo matt učinka. Primerna za dekleta, ki ne marate vpadljivih odtenkov.




Vam je bila prva spomladanska objava všeč? :D

You Might Also Like

1 komentarji

  1. Joj, jaz obožujem vse kar je roza! In tale eliksir za kopel je zakon! :) tvoj blogec pa je trenutno balzam za moje oči! Super objava in pomladna preobleka <3 I love it!

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar, Sandryca