CURAPROX; Belilna zobna pasta BLACK is WHITE

Hey Hey damice! Pred vami je še ena dolgo pričakovana ocena. Ocena CURAPROX belilne zobne pase BLACK is WHITE . Zobno pasto sem dobila v pa...

Hey Hey damice!
Pred vami je še ena dolgo pričakovana ocena. Ocena CURAPROX belilne zobne pase BLACK is WHITE. Zobno pasto sem dobila v paketku skupaj z ČRNO ZOBNO ŠČETKO.
Res sem bila zelo navdušena nad testiranjem. 


Naloga črne zobne paste je odstranitev madežev na zobeh s pomočjo AKTIVNEGA OGLJIKA.
Njegova naloga pa je da madeže vpije in jih nežno odstrani in kar je predvsem pomembno, da ne poškoduje sklenine. 
V zobni pa se poleg aktivnega ogljika skriva tudi NANOHIDROKSILAPATIT, ki pa v zobni pasti služi kot zaščitna plast. 
To sta glavni dve sestavini, v pasti pa se skrivajo tudi encimi, ki povečajo antibakterijsko in antivirusno delovanje naše sline.

Zobna pasta je super okusa, ne glede na barva, okus LIMETE in MENTOLA. 
Primerna je za vsakodnevno uporabo, za prav vse člane družine, starejše od  6 let. 

Na voljo je tudi zobna pasta in ščetka v beli barvi, učinek pa je isti.



MOJE MNENJE

Kot sem že omenila, sem bila nad testiranjem res izredno navdušena. Sama je ne bi kupila, ker se mi je res zdela predraga, cena kompleta je 25€. 

Pasto sva uporabljala skupaj s partnerjem, cc 2x dnevno. 
Okus je zelo prijeten, samo smešen si sam sebi, ker se nisi navajen, da imaš črne zobe med samim ščetkanjem. :) Pasto sva uporabljala kar lep čas in res sem imela upala da bo delovala.
Prebrala sem veliko objav ostalih blogerk, ki so vse tako hvalile to zobno pasto. 

No skratka, s partnerjem v slabem mesecu nisva opazila nobene razlike, on je res zelo kritičen in je jasno dal vedeti da ni vredna 25€. Tudi sama se z njim popolnoma strinjam. Res nisva opazila učinka. Kar me je zmotilo tudi to da, moraš imeti črno ščetko, ker partner je imel belo in se mu je res grdo obarvala na sivo. Dejansko si prisiljen v to da jo kupiš.

No saj ne rečem, da na nekaterih ni to delovalo. Jaz mojim soblogerkam seveda vrjamem, sam sama res nisem opazila učinka, mogoče so moji zobje čudni....hahahah.




Kaj pa ve dame, je katera od vas že uporabljala? Kako ste ve zadovoljne?

Hvala za vašo pozornost. :)

You Might Also Like

6 komentarji

  1. pa ravno včeraj sem jo skeptično ogledovala v DM-ju. za tako neviden učinek čist predraga :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni se tudi zdi cena previsoka za neko zobno pasto, zato je niti nisem hotela kupiti. Sem pa tudi zelo skeptična glede delovanja, ker veliko izdelkov tako oglašujejo, učinka pa na koncu ni. xx

    OdgovoriIzbriši
  3. Polecam!
    ___________________
    www.justynapolska.com
    Fashion&Beauty Expert

    OdgovoriIzbriši
  4. Jaz sem opazila razliko, je pa res, da v osnovi nimam zelo belih zob (kar pomeni, da se vsaka razlika toliko bolj opazi). Kar se tiče obarvanja bele zobne ščetke v sivo - enostavno ni izpiral dovolj dobro. Najprej je imel tudi moj rahlo sivo, dokler mu nisem pokazala, da je potrebno malo bolj sprati zobno ščetko. Sedaj imam Philips Sonicare in lahko potrdim, da gre prav vsa barva ven (čeprav sem se malo bala uporabiti, glede na to, da jo imam čisto na novo). Glede cene se pa strinjam, je precej visoka :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. O hvala Ajda, mogoče pa res ne spira dobro.
      No saj pravim, da očitno ne vse ne deluje isto, super da je tebi pomagala.

      Izbriši
  5. Če bi ugibala, bi rekla, da je ali že v štartu ne potrebujeta ali pa je zabarvanost drugega tipa kot naše (kofetarji ...). Sem vama samo fouš, da je ne potrebujeta. :D

    Sem jo pa tudi jaz zelo lepo sprala s Sonicare in bele Curaproxove ščetke. Točno s tisto, ki sem jo pofotkala na blogu sem umivala zober in se lepo vidi, da je snežno bela. Ni pa izpiranje tako izi kot pri belih pastah. :D

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar, Sandryca