KRTAČA ZA RAVNANJE LAS vs. LIKALNIK ZA LASE

Pozdravček dame! Pripravila sem vam zelo pričakovano objavo, kjer bom realna in zelo kritična. Krtačo mi je prinesel partner in sicer za v...

Pozdravček dame!
Pripravila sem vam zelo pričakovano objavo, kjer bom realna in zelo kritična.
Krtačo mi je prinesel partner in sicer za valentinovo, zato upam da ne bom hud če krtačo skritiziram, no če bo sploh prebral objavo...haha.

Krtačo in likalnik sem uporabljala h krati, no na levi strani glave sem lase zlikala s krtačo, desno stran pa z likalnikom. 
Je zmagala krtača ali likalnik? Beri dalje....



KRTAČA ZA RAVNANJE LAS
Sama krtača je po teži kar težka in na prvi pogled zelo lepa, pinki.. čisto za nas ženske. 
Temperaturo krtače sam reguliraš in sama sem si nastavila najvišjo in sicer 230 stopinj. Ko jo nastaviš, moraš nekaj časa počakati da se segreje. Čakaš dlje kot pri likalniku. 
Same ščetine so zelo trde in kljub 230 stopinjam, krtača niti ni tako vroča. 
Fajn je je da imaš pred samim ravnanjem las s krtačo, že fajn počesane lase, da se ti krtača ne zatika v nerazčesane lase. 
Moj las je res zelo raven las, zato sem prav včeraj imela narejeni 2 kitki, da bi bili lasje vsaj malo valoviti in kot boste videle na sliki, se je valovit las malo bolj slabo obdržal...a vse eno ni bil tako raven, kar je bilo idealno za testiranje. 

Opozorili so me, da bi bilo dobro da je las sveže opran in malo bolj vlažen. Tokrat tega nisem upoštevala, ker sem lase prala včeraj. Sem pa ga malo navlažila. 

Iskreno povem, da ga ni čez likalnik, ki las zravna hitro in res ravno in gladko. 
Saj ne rečem da je krtača slaba, samo za skodrane lase to res ni, no mogoče za tiste, rahlo valovite. 
Je pa nekako bolj praktična, kot da bi se malo dlje časa česali. 
Las je uporabi definitivno videti lepši, bolj gladek in raven. 
Poslikala sem lase pred in po uporabi krtače, zato še same presodite.



LIKALNIK ZA LASE
Likalnik je res super zadevica, sama uporabljam Remington že leta in leta, prav tako tudi kodralnik in jih ne menjam. Likalnik se res hitro segreje in je res zelo vroč, v primerjavi s krtačo. 
In kot sem že povedala, lase zravna, res čisto do gladkega. In seveda zravna tudi največje kodre, kar pa pri krtači dvomim.

Nedvomno je likalnik veliki zmagovalec!




Hvala za vašo pozornost. :)

You Might Also Like

12 komentarji

  1. me veseli, da si čist realno objavo napisala :)
    definitivno ostajam pri ravnalcu, tud moj je Remington :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Likalniki so zakon...jaz sem kot ovca,ce nisem polikana, ker imam dolge, goste in zeloooo skodrane lase...kljub temu opazam da so vsako leto manj skodrani....predvidevam da zaradi dolgoletne uporabe likalnika ( 15let) ��

    OdgovoriIzbriši
  3. Likalniki so zakon...jaz sem kot ovca,ce nisem polikana, ker imam dolge, goste in zeloooo skodrane lase...kljub temu opazam da so vsako leto manj skodrani....predvidevam da zaradi dolgoletne uporabe likalnika ( 15let) ��

    OdgovoriIzbriši
  4. Oh kakšne fore sm jaz imela z to krtačo, ko sem jo hotla nujno met :P Pa sem jo naročila...pa mi je kr niso in niso poslali- dva mesca sm čakala pol sem jim pa napisala da je pa zdaj več ne potrebujem in kenslam naročilo...vbistvu mi je prišlo tak naprej, kot da se že malo norca delajo :) Potem mi je pa sestra - ki je frizerka, podala prav super mnenje - NE KUPUJ TEGA, KER JE ZANIČ- In sem ji dejansko prav hvaležna :) Me pa čudi, kako tole nekatere blogerke ful hvalijo in delajo iz tega pomp... jaz ostajam pri ravnalcu. Super, da si se vsaj ti odločila z nami delit prav zares iskreno mnenje! :) Super si!

    OdgovoriIzbriši
  5. Super objava, upam da jo vidi čim več punc :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Odlična realna objava! Jaz bi pomoje potrebovala ravno obratno. In sicer upam, da bodo kdaj naredili takšno krtačo, ki ti bo naredila rahlo valovite lase. Moji lasje so nenormalno ravni in tega ne maram :D Si zaželim tu in tam malo tistih zelo rahlih kodrov.

    OdgovoriIzbriši
  7. Zanimiva objava, vse, ki poznam in so to krtačo probali pravijo, da je likalnik veliko boljši.
    Jaz jo dobim danes, nagradna igra, bom videla kako se bo obnesla na mojih laseh. ;)

    OdgovoriIzbriši
  8. Supeeerrr,nebi imela te krtačke,sploh po fotografijah sodeč,likalnik zmaga.

    OdgovoriIzbriši
  9. Jaz sem dolgo časa uporabljala likalnik zdaj si jih pa raje že v osnovi s fenom posušim tako, da so ravni. To krtačo sem že gledala, ampak je ne bi kupila, mi je pa všeč, da si objavila realno oceno, kjer se lepo vidi primerjava!
    Xoxo, Nyx

    OdgovoriIzbriši
  10. No, sem imela obcutek, da ni to to, da ga se vedno zmaga ravnalec. ;) Hvala za oceno, bom delila. :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Dober test in realna ocena, glede na pomp ki se vrti okrog teh krtač..

    ... likalnik na 200 stopinj + pa tudi ni najboljša izbira za lase, ker jim odvzame preveč vlažnosti, zato se cepijo, lomijo, postanejo suhi...

    OdgovoriIzbriši
  12. Jaz z krtaco na zacetku nisem bila ravno zadovoljna. Sedaj pa jo imam raje kot likalnik. Zakaj? Doma imam oboje..vem da likalnik bolj zravna lase itd.. Vendar v mojem primeru mi likalnik unici konice takoj po uporabi. Zato uporabljam raje krtaco, ki tega ne naredi. Ceprav moji lasje po uporabi niso tako ravni kot ce bi jih likala z likalnikom, vendar raje to kakor unicene konice:)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar, Sandryca