HEALTHY POST; AVOKADOV MOUSSE

Pozdravček damice! Kot veste se danes zame začenja 5 tedenski healthy life style, no sej ne da se ne bi še naprej trudila, ampak bom res p...

Pozdravček damice!

Kot veste se danes zame začenja 5 tedenski healthy life style, no sej ne da se ne bi še naprej trudila, ampak bom res poskušala zdravo živeti in odpovedati sladkorju in beli moki, no kolikor se bo dalo.
Prav tako danes začenjam tudi z vadbo SEVEN, več o njej si lahko preberete na tej povezavi ---->
http://www.angelbeauty.si/2016/02/healthy-post-full-body-workout.html.

Danes sem vam pripravila ZDRAVI POST, kako bom nadomestila sladkor, no eden iz med načinov oz. sladic.
Prejšnji teden sem prvič pripravila AVOKADOV MOUSSE, za katerega sem slišala od sodelavke.
Punce, božanski je, zdrav in po vrhu se presni.


SESTAVINE;
- 2 AVOKADA (Kupila v Lidlu)
- 20g PRESNEGA KAKAVA (Alnatura, kupila v DMu)
- 80ml AGAVINGA SIRUPA (Kupila v DMu)
Sladico sem pripravila za 4 osebe, saj so prav tisti dan prišla na obisk starša.



PRIPRAVA:
Priprava je čisto preprosta in ti vzame cc 10min.
Avokado prerežemo na pol, odstranimo koščico in ga damo iz lupine. Avokado narežemo na kocke in ga damo v mikser.
Dodamo 20g presnega kakava in nato še 80ml agavinga sirupa.
Vse skupaj zmešano z miskerjem ali paličnim mešalnikom.
Ven dobimo čudovito in bogato kremo, katero sem sama servirala v lončke in na koncu po svojem okusu še dodala drobljene piškote.

Poleg piškotov lahko moussu dodate še kokosovo smetano, čisto po želji.
Zmes oz. mousse sem nato postavila za nekaj uric še v hladilnik, kjer se je malo bolj strdil in ohladil in zato bil še bolj slajši.

Okus je bil izredno zanimiv, malenkost je bilo čutiti avokado, ampak je prevladoval kakav in agavin sirup, ki je sladici podal sladek okus.
Starši so bili navdušeni, sploh mami.




Dame, morate preizkusti to sladico. obljubim da vam ne bo žal. :)

You Might Also Like

4 komentarji

  1. Meni je ta sladica super,če namesto kakava dodam stopljeno temno čokolado :) njami. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Uuu zanimivo, me kar mika, da bi preizkusila :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Katere sestavine pa so v tistem kozarčku zraven, v kateren so zgoraj borovnice??;))

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar, Sandryca