Kozmetika YANUMI; Kokosovo olje in Karitejevo maslo

Pozdravček damice! Same pri sebi dobro veste, kako pomembno je kaj nanesete na svojo kožo.  Vedno bolj prisegam na naravno kozmetiko in se...

Pozdravček damice!
Same pri sebi dobro veste, kako pomembno je kaj nanesete na svojo kožo. 
Vedno bolj prisegam na naravno kozmetiko in seveda na čim bolj naravne sestavine, saj je moja koža  izredno občutljiva na vse možne konzervanse, umetna barvila, aditive in na parabene.

V Sloveniji je vedno več naravne kozmetike in to me izredno veseli.
Pred kratkim me je našla in h krati kontaktirala kozmetika YANUMI; http://yanumi.si/.
Kontakta oz. maila sem se res zelo razveselila. 
Na voljo so mi dali, da si sama izberem izdelke, katere želim preizkusiti in h krati testirati za blog.
Priznam, izbira je bila res zelo težka, toliko dobrih stvari in izdelkov katerih bi želela preizkusiti.




No za enkrat sem izbrala 2 izdelka in sicer:
- 100% EKOLOŠKO NARAVNO KOKOSOVO OLJE
- SRČEK S 100% EKOLOŠKIM, NARAVNIM KARITEJEVIM MASLOM in MANDLJEVIM OLJEM

In ni mi žal da sem jih izbrala. No, naj predstavim prav vsakega posebej.



100% EKOLOŠKO NARAVNO KOKOSOVO OLJE 50ml

SESTAVINE: 100% naravno, hladno stiskano olje iz ekološke pridelave

UPORABA:  Enkraten antioksidant, ki je odličen za zelo suho kožo, saj jo vlaži in deluje blažilno. 
Ščiti kožo pred raznimi radiakali, eden izmed njih je tudi staranje, gubice...
Odlično je tudi za masažo. 
Primerno za nego las, učinkovito proti prhljaju.

MNENJE: Sama sem ga uporabljala za nego svoje suhe kože. 
Priznam, da ga na laseh nisem uporabila oz. sprobala. 
Pred uporabo je bilo kokosovo olje v trdem stanju, tako da sem stekleničko dala pod curek vroče vode, pod katerim se je po hitrem postopku stopil. 
Steklenička olja je iz stekla in na koncu ima pupmico s katero na kožo apliciraš kokosovo olje.
Olje je kar mastno, kar mi je bilo zelo všeč in nima nobenega vonja, saj nimam dodanih nobenih parfumov.
Koža je po uporabi zelo mehka in voljna in tako ostane še kar nekaj časa.
Kupite ga lahko tukaj http://yanumi.si/izdelki/15-naravna-olja/47-naravno-kokosovo-olje.
Cena 13,50€.



100% EKOLOŠKI NARAVNI KARITE Z MANDLJEVIM OLJEM

SESTAVINE: 100% karitejevo maslo z dodatkom mandljevega olja

UPORABA: 
- Karite je znano kot sredstvo proti staranju, uporabno tako za nego las, kot tudi za nego telesa oz.       kože. 
- Vsebuje veliko vitamina E, ki pomaga koži preprečevati procese staranja. 
  Med drugimi tudi zadaržuje vlago in s tem preprečuje nastajenje suhe kože.
- Primeren je tudi za trebuščke nosečnic. Naj ne pozabim omenit, da je odličen za zdravljenje manjših    poškod in blaži pike žuželk. 
- Prav tako pa preprečuje cepljenje lasnih konic. Več si lahko preberete na naslednji povezavi:
http://yanumi.si/izdelki/9-masla/35-eko-srcek-karitejevo-maslo-in-mandljevo-olje, kjer je ogromen opis izdelka. 

MNENJE: 
V sami prisrčni in srčkasti embalaži se nahaja 20ml kariteja, na voljo pa so tudi večje embalaže in poleg mandljevega dodatka je na voljo tudi sivka.
Se pa karite nahaja v drugačnih embalažh, poglej si na povezavi http://yanumi.si/izdelki.
Res se, karite je odličen za suho kožo in prav tako za kožo, ki je zelo nagnjena k alergijam, preverjeno! Drugje ga nisem uporabljala, kot najbolj za kožo. 
Cena karitejevega masla je odvisna od veličine embalaže in se giblje med 7€ in 19€.
Enkraten izdelek!



Yanumi kozmetiko lahko najdete tudi na njihovi Fb strani https://www.facebook.com/YanumiOrganic/.

You Might Also Like

1 komentarji

  1. Sweet!
    ______________________
    www.justynapolska.com
    Fashion&Beauty Expert

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar, Sandryca