HEALTHY POST; FULL BODY WORKOUT - Aplikacija SEVEN

Pozdravček dame! Se že kaj pripravljate na poletje, da boste fit kolikor se da? Sama sem pred kratkim našla super aplikacijo, ki nekoliko ...

Pozdravček dame!
Se že kaj pripravljate na poletje, da boste fit kolikor se da?
Sama sem pred kratkim našla super aplikacijo, ki nekoliko primernejša za začetnike. 

Tokrat sva z soblogerko Tino, ki vodi enkraten blog http://www.frenchvanilla.eu/, https://www.facebook.com/french0vanilla/ združili moči in se odločili, da vadbo začneva skupaj in se tako motivirava. 
Odločili sva se, da vsaka na svojem blogu predstavi vadbo oz. aplikacijo in tako tudi vas motivirave, v upanju da se nama katere pridruži pri vadbi. Vadba naj bi traja 5 tednov in potem skupaj pokaževa rezultate. :)
Naj vam samo vadbo predstavim.

Aplikacija se imenuje SEVEN in ni plačljiva, če seveda izberete samo funkcijo FULL BODY, ki je free, vse ostale so plačljive. A verjemite, da je ta vadba več kot dovolj, sem jo že sama sprobala in naslednji je bil definitivno prisoten muskelfiber. Se vidi, da sem iz forme. :)


Skratka... vadba vsebuje 12 različnih vadb in prav vsaka traja 30 sekund in verjemite da je to več kot dovolj. Seveda lahko krog 12 vadb ponovite, če se vam zdi premalo. 


Sama bom seveda tudi pazila pri hrani, odpovedujem se seveda sladkorju, kar bo zame najtežje, saj sem nori sladkosned. Edino težko sem bom uprla sladkorju v čaju in kavici. :)))
Pripravljala vam bom redno, no ko bo čas dopuščal, ZDRAVE OBJAVE na blogu. 
Prva sledi že v začetku drugega tedna. In seveda motivacije.


Punce, dajte se nama pridružit. Ne bo vam žal, vam obljubim! :)

Z zdravimi pozdravčki, Sandra!!!

You Might Also Like

3 komentarji

  1. Super! čestitam vama, da sta tako pridni. Jaz sem popolnoma prenehala s telovadbo in jo res pogrešam. Mogoče se pa vama pridružim :) xo

    Visit me: http://naturallymarcela.blogspot.si/2016/02/dvorec-trebnik.html

    OdgovoriIzbriši
  2. super! najprej je mogoče težko pri enih stvareh, potem pa pozabiš da si sploh kdaj to prakticiral:) sama sem včasih pila belo kavo s sladkorjem, potem ugotovila, da mi mleko sploh ne paše in sem ga čist izklučila iz prehrane. potem sem postopoma začela pit samo črno kavo brez sladkorja in si sploh ne predstavljam sedaj, da bi jo pila drugače. sladkor prav pokvari okus in mleko tudi. sedaj dejansko okusim razlike v kavi kavi.

    kar se vadb tiče je pa meni top Rebecca Louise, ki ima videje na youtubu. če se ta ne obnese ta aplikacija toplo priporočam. Pa P90X mi je tudi še vedno top in 'go to' vadba - predvsem videja cardio in pa yoga.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala za ta komentar Araya, upam da mi rata tako kot tebi, se rešit sladkorja v kavi in seveda v čaju. Mleka tako in tako sploh ne maram, na splošno v prehrani, razen v kavi je izjema. Se poskušam tudi tega rešiti!

      Izbriši

Hvala za tvoj komentar, Sandryca