Fruith of the Earth; COCOA BUTTER LOTION

Pozdravček damice! Poletje je tik pred koncem, naša koža pa je po vseh sončenjih suha in izsušena in res potrebuje enkratno nego. Zato sem...

Pozdravček damice!

Poletje je tik pred koncem, naša koža pa je po vseh sončenjih suha in izsušena in res potrebuje enkratno nego. Zato sem se odločila, da vam predstavim izdelek oziroma lotion znamke FRUITH OF THE EARTH; COCOA BUTTER LOTION. 
Na splošno me navdušujejo losjoni njihove znamke, že kar nekaj mesecev nazaj sem pisala objavo o njihovem losjonu KAKAV & KARITE, če si ocene o izdelku še niste prebrali, vam tukaj prilagam povezavo http://www.angelbeauty.si/2016/06/hisa-zdravja-fruit-of-earth-izdelki.html.

Zakaj sem res tako navdušena?
Ker so res naravni in izredno negovalni, ker moji koži nudijo izjemno ugodje in na koži ni sledi suhosti. Izdelki niso testirani na živali!



V embalaži se skriva točno 325 ml losjona. 
Gre za dokaj mastno, a hkrati lahko teksturo losjona, ko ga nanesem na kožo celotnega telesa. 
Ob nanosu se hitro vpije, čeprav na prvi pogled ni izgledalo tako saj je na koži ostajala bela sled losjona, a se je izkazalo drugače.

SESTAVINE

Glavne sestavine so:
- ČISTO KAKAVOVO MASLO
- ALOE VERA
- VITAMINA A in E
- OLJA PŠENIČNIH KALČKOV
- OLJA SONČNIČNIH SEMEN in SEZAMA.

Jaz sem navdušena. Ostale sestavine si lahko preberete na naslednji povezavi 
http://hisazdravja.si/prodajni_program/nega_telesa/kozmetika/popolna_nega_telesa/33/kakavovo_maslo_losjon_325_ml/.

KAJ LOSJON OBLJUBLJA in ALI JE SVOJE OBLJUBE IZPOLNIL?

Sam izdelek obljublja intenzivno vlaženje, globoko v kožo. Izredno je primeren za suho kožo ali kožo za po sončenju, h krati pa nam pomaga obdržati porjavelost, ki smo jo pridobili med samim sončenje.
Uporabljala sem ga zaradi svoje suhe kože, ki je manj izrazita v poletnem času, a je losjon definitivno izpolnil pričakovanja. 
Na koži ni sledi suhosti, prijetno je navlažena in še čudovito diši. Vonj se zelo dolgo obdrži na koži.




Izdelek lahko kupite v Lekarnah in specializiranih trgovinah. 
Seveda pa ga lahko najdete tudi v spletni trgovini HIŠA ZDRAVJA; 
http://hisazdravja.si/prodajni_program/nega_telesa/kozmetika/popolna_nega_telesa/33/kakavovo_maslo_losjon_325_ml/.

Pozdravček, Sandra!

You Might Also Like

1 komentarji

  1. wow you have a fantastic blog, ILOVE IT!!!
    Have a great day dear:)
    xoxo
    http://stylishpatterns.blogspot.com.es/

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar, Sandryca