MAYBELLINE FALSIES PUSH UP DRAMA mascara

Pozdravček dame! Za vas sem testirala najnovejšo MAYBELLINE FALSIES PUSH UP DRAMA maskaro.   Sama maskara naj bi nudila izjemen volumen i...

Pozdravček dame!

Za vas sem testirala najnovejšo MAYBELLINE FALSIES PUSH UP DRAMA maskaro. 
Sama maskara naj bi nudila izjemen volumen in dvig samih trepalnic.
Pa je dosegla vsa pričakovanja? Beri dalje....



ME JE MASKARA PREPRIČALA?

Sami maskari ne bi dala ne zelo dobro oceno, niti zelo slabo ne, nekaj vmes.
Embalaži bi dala res velik +. ker je čudovita, malo drugačna od ponavadi že znanih Maybelline embalaž. 
Ponavadi me takšne krtačke oziroma ščetke, ne prepričajo, a ta ni bila tako slaba.
Izredno lepo se nanaša, zato ji tudi za ščetko dajem +.
Ni me pa navdušil sam efekt, katerega maskara obljublja, zato ji dajem -.



Na spodnji sliki boste opazile, da nisem dosegla tistega waw efekta, katerega tako obljubljajo.
Volumen in lift efekt, sta nekako v mejah normale. 
Kot sem že omenila, sama maskara ni tako slaba, bi pa vse eno razmislila o nakupu.

Kaj pa ve, ste jo že probale? Vam je všeč?



Lp, Sandra

You Might Also Like

4 komentarji

  1. Vidim, da imaš od Alverde rdečilo/osvetljevalec :) Kako se ti zdi, je dovolj pigmentirano?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slabo pigmentiran, a sem si ga vse eno vzela...barve so me privlačile :) hahaha
      mogoče ga celo v nagradni igri podarim. :)

      Izbriši
  2. Embalaža je res super; pri ščetki bi tudi jaz bila najprej skeptična. Ampak če se v redu nanaša, potem niti ni tako pomembno :) xx Maja

    OdgovoriIzbriši
  3. Meni niti pod razno ni bila všeč ...zelo sem bila razočarana ko sem po dolgem času kupila maskaro priznane znamke...v 1 tednu sem kupila novo maskaro od catrice ☺

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar, Sandryca