Hiša Zdravja; CRYSTAL DEODORANT

Pozdravček dame! Pred 2 tednoma sem vam z velikim veseljem sporočila, da se postala Ambasadorka HIŠE ZDRAVJA,  http://hisa-zdravja.si/ .  ...

Pozdravček dame!

Pred 2 tednoma sem vam z velikim veseljem sporočila, da se postala Ambasadorka HIŠE ZDRAVJA, http://hisa-zdravja.si/
Gre za spletno trgovino, ki prodaja znamke, kot so:
- FRUITH OF THE EARTH
- CRYSTAL
- Prehranska dopolnila NOW
- VEN PHARMA

Pisala sem že o njihovih res najbolj akutualnih izdelkih Fruit of the earth, katere sem testirala že kaka 2 meseca nazaj na morju. http://www.angelbeauty.si/2016/06/hisa-zdravja-fruit-of-earth-izdelki.html
Tokrat sem v test prejela CRYSTAL DEODORANT, ki ga poznam že leta. Navdušil me je njihov najnovejši vonj JASMIN-VANILIJA.





SESTAVINA
Pri samem deodorantu sem najprej opazila, da že na samem pokrovčku piše, da je dodorant BREZ ALUMINIJA. V tem deodorantu pa je prisoten ALUM oziroma natančneje Kalijev alum, ki je zmes naravnih mineralnih soli. Zaradi svoje sestave, ta ne prodira skozi kožo.
Prav tako ne vsebuje parabenov in je hipoalergen.

SestavaAqua, Potassium Alum, Gellan Gum, *Fragrance/Parfum, Hydroxyethylcellulose, Sodium Bicarbonate, Benzoic Acid, Zinc Gluconate, Heptyl Glucoside.

ZA KOGA JE NAMENJEN?
Tako je naraven, da ga lahko uporabljajo celo otroci. Izredno je tudi priporočen ljudem z alergijam in mama, ki dojijo.

MOJA IZKUŠNJA
Deodorant sem seboj vzela na morje, kjer je vročina ne izogibna in tako tudi potenju ne uidem. 
Najprej me je prevzel vonj JASMINA in VANILIJE. Iskreno povem, da sem pričakovala intenzivnejši vonj vanilije, a tu je prevladoval vonj jasmina, kar me je začaralo in noro dobro dišalo, nekakšen orientalski vonj sta skupaj tvorila.
V embalaži, ki je čisto preprosta, se skriva 66ml deodoranta oz. same tekočine.

Ni me razočaral, potila sem se res malo in neverjetno dolgo je zdržal na moji koži.
Vonj ostane res dolgo na telesu.




KJE GA KUPITI in CENA?
Kupite ga lahko v njihovi spletni trgovinici http://hisa-zdravja.si/prodajni_program/nega_telesa/naravni_deodoranti/.
Prodajajo jih pa tudi v lekarnah in specializiranih trgovinah. 
Cena se giblje okoli 8€.

Lp, Sandra

You Might Also Like

0 komentarji

Hvala za tvoj komentar, Sandryca