PUPA MILANO; Matt Lip Fluid in Mascara Vamp

Pozdravček dame! Danes vam bom predstavila 2 izdelka, ki sta za letošnje poletje NUJA. :)   No, vsaj pri meni je in bo tako. Kot se verje...

Pozdravček dame!

Danes vam bom predstavila 2 izdelka, ki sta za letošnje poletje NUJA. :) 
No, vsaj pri meni je in bo tako. Kot se verjetno spomnite, sem bila pred kratkim na eventu PUPA MILANO, o katerem sem pisala že na blogu http://www.angelbeauty.si/2016/05/pupa-milano-event.html. Na eventu sem prejela 2 izdelka, o katerih bom pisala danes. 




I'm PUPA; Matt LIP FLUID 4ml

Priznam, da redko, res zelo redko kdaj uporabljam matt, na splošno tekoče šminke. Če sem jo do sedaj uprabljala, me je zelo razočarala, saj mi je vedno izsušila ustnice. A tokrat je bilo drugače.
Odtenek šminke, ki je 071, sem si ogledovala že na samem Pupinem dogodku in ko sem jo našla v darilni vrečki, sem bila presrečna. 
Čez jesen in zimo sem bolj prisegala na temne odtenke, na ustnicah. Sedaj, v času pomladi in poletja, pa sem se bolj obrnila na roza odtenke. Ne maram tisti ''Barbi'' roza ustnica, vendar bolj fuksija ali ciklamne barve in ta je bil idealen. 
Prav ta odtenek sem imela čas nositi v soboto na poroki. Tekoča šminka, ki je poživela moj outfit.

Sama tekstura je zelo kremasta in resnično NE izsuši ustnic. Kar je me je najbolj navdušilo je to, da je izredno pigmentirana.
Čisto iskreno, Lip Fluid sem si nanesla pred prihodom na poroko, če mi verjamete ali ne, niti enkrat ni bilo potrebno popravka. Tudi med samim pitjem in jedlo, je ostala na mojih ustnicah in ni puščala ne prijetnih obrob ali pa da bi se vsedala med same ustnice.
No proti jutru pa je na ustnicah ostal prelep rožnat videz. 
Razmišljam o nakupu še ostalih odtenkov. 

Ve pa jo lahko kupite v Maxiju ali pa v drogerijah Beautique, stane okoli 15€. 




PUPA; Mascara VAMP

Poleg tekoče šminke, pa sem prejela še njihovo najnovejšo maskaro v temno rjavem odtenku 200.
Priznam, da si nikoli ne bi kupila rjavega odtenka maskare, ker si nikoli ne bi mislila, da tako dobro izpade. Sama maskara obljublja čudovit volumen in to je tudi pri meni dosegla.
Kar se tiče odtenka, nisem niti malo imela občutka, da bi na trepalnicah nosila rjavo maskaro in tako mislim da tudi same opazite na spodnji sliki. Odtenek je dejansko tako temen, da je bolj podoben črni barvi. 

Krtačka je super in je enkratna za nanos. Navdušila me je tudi sama embalaža.
Maskara se na trepalnicah super obnese in ne pušča grudic, temveč jih čudovito podaljša.

Tako kot šminko, lahko tudi ta izdelek kupite v Maxiju ali v drogerijah Beautique.
Cena je okoli 15€.




You Might Also Like

3 komentarji

  1. Jaz sem nad maskaro navdušena v neskončnost, že skoraj bolj kot z mat šminko. Tako lepe, dolge in ločene trepalnice mi naredi.):)P.s slikiiiceeee!!:)*

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar, Sandryca