DVOREC TREBNIK; Negovalni balzam, Čistilni losjon in Vlažilni serum

Pozdravček dame! Že kar nekaj časa nazaj sem sem v test prejela 3 najnovejše izdelke DVOREC TREBNIK . Kot veste, sama zelo rada uporablja...

Pozdravček dame!

Že kar nekaj časa nazaj sem sem v test prejela 3 najnovejše izdelke DVOREC TREBNIK.
Kot veste, sama zelo rada uporabljam izdelke linije Dvorec trebnik in o njih sem pisala že kar nekaj krat. 

Tokrat pa sem testirala:
- NEGOVALNI BALZAM S PROPOLISOM
- ČISTILNI LOSJON
- NEGOVALNI BALZAM ZA KOŽO OKOLI OČI 




                                       NEGOVALNI BALZAM S PROPOLISOM 50ml

Blazam z glavno sestavino PROPOLIS, namenjem za nečisto in razdražljivo kožo, se skriva v 50ml embalaža, s preprostim nanosom na kožo. 
Proporolis, ki je znan kot antioksidant, bogat z minerali in vitamini, z izdelkom skrbi da je koža negovana in daje občutek razvajanja.
Poleg propolisa se v sameme balzamu skriva tudi ČAJEVEC, ki skrbi za nečisto kožo (akne in mazolji), sama z nečisto kožo nimam problemov.
Balzam je izredno vlažilen in je idealen za mojo suho kožo. 
Na kožo sem ga nanesla pred nanosom pudra, ki zelo rad izsuši mojo kožo.
Ker pa sem pred nanosom samega pudra, na kožo aplicirala balzam, o suhosti ni bilo sledi. 
http://www.trebnik.com/product_info.php/negovalni-balzam-propolisom-p-699



                                                       ČISTILNI LOSJON 200ml

Čudovito, zeliščni vonj izdelka, katerega sem uporabljala pri odstranitvi ličil ali pa kar med samim tuširanjem. Glavni sestavini sta NEPOZEBNIK (odstavnjevanje maščobe in umazanije) in BOTANIČNA OLJA (ohranja hidro-lipo ravnovesje). 
Po uporabi losjona nisem dobila občutka zategovanja kože, kar se mi pri uporabi čistilnih losjonv in gelov zelo pogosto dogaja.
http://www.trebnik.com/product_info.php/cistilni-losjon-p-692


                                    VLAŽILNI SERUM ZA OBRAZ 30ml

Vedno sem bila bolj za kreme, nikakor ne za serume, zato sem se tega izdelka res razveselila.
Kombinacija sestavin je idealna ROŽNA VODA in HIALURONSKA KISLINA, obe sestavine skrbita da je koža elastična, ter kožo ščitita pred radikali. 
Kar pa je me je najbolj prepričalo, zmanjša videz gub, idealno za moja leta.
No gubice, do zdaj še niso izginile, mi je pa všeč kako lepo negovana je koža po uporabi.
http://www.trebnik.com/product_info.php/vlazilni-serum-hialuronsko-kislino-p-696



Izdelke lahko kupite v njihovi spletni trgovini, v Mercator trgovinah in pa trgovini DVOREC TREBNIK, v stari Ljubljani.

LP, Sandra

You Might Also Like

3 komentarji

  1. Meni je serum ful všeč <3

    Losjon pa nevem, da bi se penil? Se ne uporablja kot mleko za čiščenje bolj? :D Saj nevem, hehe ampak meni vsi ti izdeki tako lepo dišijo in zaenkrat sem zares zadovoljna. <3

    OdgovoriIzbriši
  2. Hmmmmmm......interesting. This is my first time to see and hear about this brand and I am impressed. It seems like great products to check out.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar, Sandryca