theBALM; NUDE DUDE in FRAT BOY

Pozdravček dame! Pa je vikend tukaj, ste ga komaj čakale? Jaz priznam, da sem ga res z velikim veseljem pričakala, saj je za menoj težek i...

Pozdravček dame!

Pa je vikend tukaj, ste ga komaj čakale? Jaz priznam, da sem ga res z velikim veseljem pričakala, saj je za menoj težek in dolg teden, zato sem še toliko bolj vesela, da ga je končno konec in še dobro do sem vikend prosta. 
Mislim, da ste to objavo čakale že kar nekaj časa. Na Fb strani bloga je bilo ogromno sporočil in vprašanj kdaj bom imela objavo o TheBalm izdelkih. A ste le dočakale.

Veliko nas je katere smo res noro navdušene nad to znamko, sploh me blogerkami je občutiti ogromno navdušenje in seveda zanimanje. Mogoče ste opazile, da sem na svojem blogu že pisala o izdelkih TheBalm in če mogoče še niste prebrale objave, lahko kliknete na spodnji link in si jo preberete.
http://www.angelbeauty.si/2015/10/thebalm-balm-shelter-in-bahama-mama.html

V tokratni objavi sem ocenjevala 2 izdelka in sicer:
- NUDE DUDE paleto senčil
- FRAT BOY senčilo/blush



NUDE DUDE paleta senčil

TheBalm predstavlja pravo OMBRE PALETKO.
Zakaj OMBRE?
V sami paleti se skriva 12 zemeljsko-nude obarvanih barv, ki so meni pisane na kožo in prav s temi barvami lahko ustvarjamo čudovite ombre looke, se pravi ustvarimo prepletanje oziroma prelivanje barv.
Našle boste tako matt senčke, kot tudi shimmer senčila. Prav za vsak okus nekaj.
Glede barv pa boste našle od čisto svetle, do zelo dark senčke. 
Res so me navdušile barvne in naj raje sem uporabljala kombinacijo matt svetle senčke v kombinaciji rjavih shimmer senčk. 
Senčila so res izredno pigmentirana in noro dolgo obstojna in znotraj embalaže boste našle aplikator, kateri je namenjen za nanos senčila, kot eyeliner črte.
TheBalm priporoča uporabo senčil (temnih) z dodatkom vode, pri kateri senčila, sploh temenjša pridejo do izraza in pokažejo tisto pravo pigmentacijo. 
To sama nisem probala, ker se nekako kar malo ''bojim'' temnih senčil, bom pa seveda v bližnji prihodnosti to sporbala.

EMBALAŽA
Poleg senčil, me je navdušila tudi embalaža in motiv. TheBalm ima nek svoj stil in to podpiram, saj me prav z vsako novo embalžo navdušijo. Tokrat boste na zunanjem delu embalaže naše pin up dekle, znotraj pa se skriva kar 12 postavnih moških, kateri krasijo to čudovito paleto. 



FRAT BOY shadow/bluh

FratBoy je izdelek 2v1, gre za blush, ki se lahko uporabljala tudi kot senčilo. Sama sem bolj prisegala na blush, saj mi je res fenomenalen. 
Odtenek, ki oddaja roza in oranžen odtenek (sama ga tako vidim) in na ličkih pride perfektno.
Je pa v matt odtenku, brez kakeršnih koli bleščic, kar mi je super, saj sama ponavadi bolj uporabljam shimmer blushe. 
Če iskreno priznam ga na vekah oziroma kot senčilo sploh nisem probala, uporabila. 
Tako kot senčila in ostali njihovi izdelki, je tudi blush super pigmetniran. 

EMBALAŽA
Prav tako kot paleta, je tudi ta embalaža unikatna in prava paša za oči . 
Na sprednji strani boste opazile ljubezen med igralcem Ameriškega nogometa in pa njegove pin up punce. Zelo prikupno! Znotraj pa se nahaja zelenica oziroma igrišče, ki je namenjeno nogometu. 

Pri obeh embalažah me je navdušilo zapiranje, saj je na magnetek in je zelo preprosto. 



Pozdravčki lepotičke!!!

You Might Also Like

4 komentarji

Hvala za tvoj komentar, Sandryca