ESSENCE; VALENTINE- Who cares?

Pozdravček damice! Bliža se valentinovo, ste že kupile darilca? Jaz sem kar sama se pocrkljala z izdeleki ESSENCE, valentinove linije VA...

Pozdravček damice!

Bliža se valentinovo, ste že kupile darilca?
Jaz sem kar sama se pocrkljala z izdeleki ESSENCE, valentinove linije VALENTINE -WHO CARES? Iz linije sem si kupila 3 izdelke, kateri so me najbolj prepričali.

Izbrala sem:
- LAK ZA NOHTE
- LIP GLOSS 
- FIXING POWDER




Najbolj me je navdušil LIP GLOSS v odtenku 02 i'm not into rose. 
Izredno čudovit in pa zelo dobro pigmentiran, ter obstojen.



Poleg lip glossa, me je navdušil tudi živo rdeč LAK ZA NOHTE, z LATEX finishom.
Sam lak je v odtenku 03 Crew love is true love.



Poleg teh dveh izdelkov, pa sem kupila še PUDER ZA FIXIRAT makeup. 
Že kar nekaj časa sem ga kupovala, pa mi ga kar ni uspelo kupiti, no sedaj pa mi je le uspelo.
In priznam da je super, saj idealno zakrije moj sijaj kože, po nanosu pudra. 



Vam je všeč objava in izdelki?
Lp, Sandryca

You Might Also Like

9 komentarji

  1. Ta Essencova valentinčkova linija je res paša za oči! Pa še ti si jo predstavila fenomenalno! Šminke se branim, zato ker mojim ustnicam rdeča nikakor v nobenem odtenku ne pristaja, bi si pa z veseljem privoščila tale čudovit lakec :) Izgleda super!

    OdgovoriIzbriši
  2. Super objava, mi je všeč ta nova Essence kolekcija, še posebej pa me je pritegnil tisti mali parfumček, pa še diši zelo lepo! xx

    OdgovoriIzbriši
  3. Joj lak je krasen, škoda, ker nimam tako boge nohtke. Pa tej srčki z napisi, so to listki al kaj?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Te srčki niso listki, leseni srčki :)
      Kupljeni v Kiku :)

      Izbriši
  4. Ful luštno. kar se tega tiče je essence res cuteness overload :) lep post! :) xoxo

    Visit me: http://naturallymarcela.blogspot.si/2016/02/dvorec-trebnik.html

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar, Sandryca