AVON: Negovalna in Dekorativna kozmetika

Lep ponedeljkov pozdravček! Ima še katera občutek, da je danes nedelja?! No, tako je pri meni, pa še deževen dan je in sama sabo ne vem ka...

Lep ponedeljkov pozdravček!

Ima še katera občutek, da je danes nedelja?! No, tako je pri meni, pa še deževen dan je in sama sabo ne vem kaj bi počela. Ta dolgčas bo kar hitro minil, saj moram še danes v nočno.

Danes bom pisala o AVON paketku, katerega sem prejela za dan žena. Vem da je dolgo trajalo da napiše, a ima kup dela in kup objav, katerih imam še za napisat. 
Včasih me je kar sram, ker tako dolgo traja, a sama zelo rada dolgo testiram in seveda do dobro stestiram.
Skratka, v Avonovem paketku sta se skrivala 2 NEGOVALNA IZDELKA. ter 2 DEKORATIVNA IZDELKA. 



DEKORATIVNA KOZMETIKA

AVON MASKARA Big & Multiplied

Redko kdaj sem nad izdelki razočarana in redko kdaj kritiziram. A tokrat sem bila res razočarana.
Sama embalaža je bila lepa, Sivo-Srebrna kombinacija. Tudi krtačka me je navdušila, dokler maskaro nisem začela nanašati na trepalnice.

Že ko sem krtačko potegnila iz embalaže, je bilo na njej ogromno odvečne maskare (material, ki se skriva v embalaži). Krtačko sem najprej mogla do dobro očistiti, da sem maskaro lahko nanesla na trepalnice. Več slojev sem nanašala na trepalnice, bolj so bile trepalnice zlimane skupaj. 
Da sem jo lahko uporabljala, sem nanašala samo 1 do 2 sloja ali pa ročno ločevala trepalnice.

Učinek maskare naj bi bil večji volumen, a na žalost tega ni bilo opaziti.




AVON Paletka 4 MATT senčil 

Zadnje čase obožujem matt senčila in tudi paletka z odtenkom AU NATURALE me je popolnoma začarala. 
V paletki boste našle 4 matt odtenke, od naj svetlejšega do naj temnejšega in prav vsa senčila so označena s številkami, katera nas učijo kako jih nanašati. 

Senčila so dobro pigmentirana in dolgo se obdržijo.




NEGOVALNA KOZMETIKA

AVON NATURALS Red Rose & Peach SHOWER GEL 200ml

Shower gel, ki diši božansko in me tako kot vsi Avonovi geli, ni razočaral, temveč navdušil.




AVON PINK JASMINE, Krema za Roke, Nohte in Obnohtno kožico

Vedno sem vesela prav vsake kreme za roke in te sem bila tokrat še bolj, Zakaj?
Prvič, ker me je že takoj navdušila čudovita spomladanska embalaža.
Drugič zato, ker ni namenjena samo rokam, temveč tudi nohtom in obnothni kožici. 

Test je bil enkraten in moje roke ni pustila na cedilu, kot da bi na nohtih uporabljala olje. 






Pozdravčki, Sandra!

You Might Also Like

1 komentarji

Hvala za tvoj komentar, Sandryca