ALESSANDRO; Nadlaki in Olje za obnohtno kožico

Hey Hey Damice! Testirala sem nekaj enkratnega za naše nohtke. Dobro veste, da včasih ženske veliko krat pozabimo na nego naših nohtov, za...

Hey Hey Damice!

Testirala sem nekaj enkratnega za naše nohtke. Dobro veste, da včasih ženske veliko krat pozabimo na nego naših nohtov, zato nas ALESSANDRO opominja, da je nega nohtov NUJA.
Sama to zelo dobro vem, saj delam v zdravstvu in prav tam so moji nohti veliko pod vplivom razkužil in vode, kar njih in mojo obnohtno kožico zelo uniči in izsuši. 

Testirala sem 5 njihovih izdelkov in jih tako vključila v skupno objavo in kaj točno je to?
- 3 NADLAKI
- 2 OLJA ZA NOHTE in OBNOHTNO KOŽICO





ALESSANDRO NADLAKI

Prepričana sem in govorim iz lastnih izkušenj, ALESSANDRO LAKI so med vsemi laki 1A LAKI.
So laki, kateri na mojih nohtih res najdlje zdržijo. Drugače laki na mojih nohtih zelo kratek čas zdržijo in se izjemno hitro okrušijo, pri Alessandru je daleč od tega. 

Tokrat sem imela možnost preizkusiti 3 NADLAKE in sicer:
- GEL LOOK
- GO MAGIC
- MULTI TALENT

1. GEL LOOK je nadlak kateri nohtom nudi BRILJANTI SIJAJ in POPOLNI ZAKLJUČEK.
Uporabila sem ga tako, da sem že na suhi, barvni lak nanesla 1 sloj GEL LOOK nadlaka in tako dobila enkraten finish. Idealen je na nohtih tudi kot samostojen prozoren lak.

2. GO MAGIC je nadlak, ki že barvnim nohtom, malenkost spremeni barvo in jim tako nudi kanček bleščic (opazila sem modrikast sijaj). Kot prejšnji nadlak, je tudi ta super kot samostojen lak na nohtih

3. MULTI TALENT, pa je nadlak, ki ima res ogromno talentov. Uporablja se ga lahko kot:
- Osnovni premaz
- Utrjevalec nohtov
- Nadlak
- Sealer
- Top Gloss
- Preprečuje rumenenje nohtov
- UV zaščita
- Hitro sušenje
- Visok sijaj

Če pa to ni multi talentiran lak!




ALESSANDRO OLJE za nohte in obnohtno kožico

Navdduuššeennaa!
Začarala in navdušila me je že EMBALAŽA. VONJ, SESTAVINE in nato seveda še UČINEK.

KAJ JE TAKO POSEBNEGA?

EMBALAŽA je enkratna in preprosta. Kot roll on, s katerim hitro naneseš olje na nohte in obnohtno kožico. 

VONJ obeh olj je mamljiv. Sama sem uporabila ojla z vonjem ZELENEGA ČAJA in pa LIMONE

GLAVNA SESTAVINA je ARGANOVO OLJE, ki kot veste je za nohte prava hrana. 

UČINEK je super in kožica je po uporabi mehka in sledi suhosti ni več. 


Vso ponudbo si lahko pogledate tukaj http://www.e-kozmetika.si/.



Pozdravčki. Sandra!

You Might Also Like

1 komentarji

Hvala za tvoj komentar, Sandryca