Parfum LANVIN; Eclat de Fleurs

Hey! Danes vam predstavljam pomladno-poletno dišavo, ki me je totalno navdušila.  LANVIN Eclat de Fleurs.  Dišava, ki izraža ženstvenost, ...

Hey!

Danes vam predstavljam pomladno-poletno dišavo, ki me je totalno navdušila. LANVIN Eclat de Fleurs. Dišava, ki izraža ženstvenost, svežino, spontanost, svobodo in življenje. 
Gre za mešanico SADJA in CVETJA, skupek prefinjenosti. 
Moja asociacija parfuma je: POMLAD, POLETJE, ROŽICE, SVEŽINA... kaj lepšega. <3





“Včasih vas neka podoba tako prevzame, da je nikoli ne pozabite. V samem začetku te kreacije je bila ena mojih nepozabnih slik: vrt prepoln divjega cvetja, slikarska impresionistična podoba. Zeleno cvetje, pomešano s tisočerimi barvami ostalih rož, ki se nastavljajo soncu in kipijo od življenja. Podoba polne in slikovite pomladi, ki nam jo je uspelo ujeti v najnovejši Lanvinov vonj. Prav to izjemno bogastvo narave nam je dalo barvni DNK dišave. ” pojasnjujeta parfumerja Anne Flipo in Nicolas Beaulieu (IFF), stvaritelja nove dišave.

VRHNJE NOTE
- AKORD SONČNE HRUŠKE, ki dišavi doda občutek svežine in pravo pomladno razpoliženje
- SOČNE NOTE FREZIJE
- BOGASTVO VRTNICE
- NEŽNOST SAMBAŠKEGA JASMINA

OSNOVNE NOTE
- SLADKO-BELI MOŠUS, odmev zapeljivosti
- KREMNA SANDALOVINA, ki poudari zapeljivost vonja



POMEN STEKLENIČKE oziroma EMBALAŽE
Mogoče na prvi pogled čisto preprosta steklenička, a z globokim pomenom.

ŽENSTEVEN DIZAJN
Gre za rožico MARJETICO, hčerko LANVIN-a. Sama Marjetica je vgravirana v stekleničko z veliko nežnosti in ljubezni in to je tudi temelj njune povezave.
Steklenička je nežno rožnata in na pogled izredno prijetna.
Dovršen zaključek pa je napis ECLAT DE FLEURS.

Ne manjkata pa tudi 2 prstančka, ki se skrivata pod pokrovčkom in sporočata ljubezen med dvema bitjema.





ME JE PARFUM NAVDUŠIL?
O jaaa, definitivno. Izredno prijetna dišava, sladko-svežega vonja, ki je res primerna za tople dni.
Trenutno je parfum prava stalnica pri meni, res me je navdušil in najboljše je to, da se res dolgo obdrži.
Pa še to, izredno ugoden je in cenovno dostopen. za 50ml flaško boste odšteli cc 40€, kar se mi zdi res ok cena. :)

Lp, Sandra
,
stvaritelja nove dišave
.

You Might Also Like

3 komentarji

  1. Waaaaw, zaljubljena v te fotografije! Odlično so ti uspele. Parfumček pa me tudi mika, še posebej, ker obožujem sladke vonje pa tudi cena je okay. Super objava, xx

    OdgovoriIzbriši
  2. Vau, kako lepo si uredila vse barvne kombinacije :) Sliši se dokaj romantičen!

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar, Sandryca