HEALTHY POST; Kremasti Smoothie

Pozdravček moje zdrave dame! Danes je ponovno na vrsti ZDRAVA OBJAVA in tokrat sem za vas pripravila res enkraten in izredno kremasti SMO...

Pozdravček moje zdrave dame!

Danes je ponovno na vrsti ZDRAVA OBJAVA in tokrat sem za vas pripravila res enkraten in izredno kremasti SMOOTHIE.
Sama obožujem smoothije, zato tudi zelo rada eksperimentiram in obljubim, da še kdaj na blog zapišem kakšen super in Yummy recept, smo za to?




SESTAVINE
V smoothie-ju se skrivajo 4je različni sadeži:
- BOROVNICE (pest)
- MALINE (pest)
- GRANATNO JABOLKO (polovica pesti)
- BANANA (polovica)

Da pa je smoothie bil še slajši in bolj kremasti, sem mu dodala še 1 GRŠKI JOGURT. 

PRIPRAVA
Vse skupaj sem seveda dala v smoothie maker in tako vse skupaj zmešala v najslajši smoothie napitek. Napitek je bil zelo gost, zato je izgledal tudi kot nekakšna zdrava sladica.
Servirala sem ga v prikupni kozarček, ki sem ga ne dolgo tega kupila v Kiku in dodala dekorativne slamice, kupljene na Ebayu. 
Vse skupaj sem pojedla kar z žličko. :)




Izgleda dobro, je tako? 

You Might Also Like

3 komentarji

  1. Izgleda zelo okusno! ;) Si kdaj dodala špinačo? :) Borovnice in banana čisto prekrijejo okus, tako da je sploh ne čutiš - sama mešam vse možno ;)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar, Sandryca