GARNIER deodorant NEO

Pozdravček damice! Danes sem vam pripravila objavo, ki je idealna za te tople dni, saj je že tako toplo da se naše telo občasno že malo bo...

Pozdravček damice!

Danes sem vam pripravila objavo, ki je idealna za te tople dni, saj je že tako toplo da se naše telo občasno že malo bolj poti.
Pri Garnier so poskrbeli za to že pred začetkom pomladi. Na trg so poslali prvi GARNIER ANTIPERSPIRANT V RAZPRŠILU.




ZAKAJ JE TAKO POSEBEN?
Gre za deodorant, ki je izredno prijazen do naše kože, a vendar neusmiljen do znojenja. 
Na koži ostane in ščiti kar 48ur. 
Navdušilo me je to, da je brez ALKOHOLA in ob stiku s kožo prav nič ne peče, tudi po britju ne. 
NOVOST in ZANIMIVOST pa je ta da embalaža dodoranta vsebuje patentiran krožni razpršilec z nežnim pretokom. 

Na voljo je kar 5 različnih vonjev:
- FLORAL TOUCH
- FRESH BLOSSOM
- LIGHT FRESHNESS
- SHOWER CLEAN
- PURE COTTON

MOJE MNENJE:
Sama trenutno uporabljam SHOWR CLEAN in me je res navdušil.
Drugače nisem pristaš deodorantov oz. razpršil, do sedaj sem bolj uporabljala deosticke oz. rollon, ta pa me je res navdušil in ga ne zamenjam. 
Po uporabi se nič ne potim in zelo lepo dišim. :)
Uporabim ga samo po tuširanju in mi zdrži res cel dan.
Embalaža je res praktična in z lahkoto razpršim deodorant, se mi zdi da je ta nova tehnik res super. 





Danes na strani https://www.facebook.com/AngelBeauty99/ poteka nagradna igra, kjer bo podarila kar 2 deodoranta. 

Lp, Sandryca

You Might Also Like

5 komentarji

  1. Sem jih gledala v DM-u a sem bila skeptična. Po prebranem v tvoji objavi pa sem videla, da ga moram nujno nabaviti. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Tudi jaz prpravljam objavo o njih, sem sicer preizkusila samo enega do zdaj, ampak me je popolnoma navdušil, tako kot si zapisala... prijeten vonj in manj potenja. Zelo zadovoljna! xx

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar, Sandryca