KERASTASE; ELIXIR ULTIME FONDANT Lepotilna nega na osnovi olja

Pozdravček lepotičke! KERASTASE me vedno navdušuje in tudi tokrat. Tokrat sem imela čast testirati ELIXIR ULTIME FONDANT Lepotilna nega ...

Pozdravček lepotičke!

KERASTASE me vedno navdušuje in tudi tokrat.
Tokrat sem imela čast testirati ELIXIR ULTIME FONDANT Lepotilna nega na osnovi olja.
Vedno bolj pazim kaj dajem na svoje lase in vedno bolj prisegam na izdelke KERASTASE in pa na LOREAL PROFFESIONNEL, ki izredno skrbijo za globinsko nego las.



Izdelek, ki nudi nego VSEM TIPOM LAS.
Gre za čudovito zlato embalažo, v kateri se prav tako skriva 200ml negovalno oljne kreme.
Embalaža je preprosta, a ji zlata barva in prav zlati pokrovček dajeta tisto piko na i.

KAJ NUDI?
Najbolj me je navdušilo to, da se moji lasje niso prepletali in fecljali  v vozlje, kar je pri meni zelo pogosto, saj so moji lasje tanki, a kljub temu jih je kar veliko. 
To je ena iz med glavnih nalog in  poleg te naloge, lasem tudi obljublja lahkotnost in seveda globinsko nego, tako kot prav vsak izdelek Kerastase.

SESTAVINE
Krema vsebuje 4 izjemna olje:
- ARGANOVO OLJE, ki dela na moči las in jih tako ščiti pred zunanjimi napadalci
- OLJE KORUZNIH KALČKOV, ki skrbi za pomiritev naših las in seveda za končni izdelek, sijaj
- OLJE KAMELIJE, glajenje lasnih vlaken 
- PRACAXI OLJE, ki hrani in globoko neguje lase

ZADOVOLJSTVO?
To je pravo zadovoljstvo in to izražajo tudi moji lasje, navdušenje!
Kremo sem uporabljala cc 2x tedensko, saj sem jo ''šparala''. :) 
Lasje so bili po uporabi resnično svilnati in mehki. Sijaj je bil očiten in da ne govorim gladkih laseh brez vozljev, glavnik je gladko šibal po laseh. 




KJE KUPITI & CENA?
Izdelek lahko kupite v frizerskih salonih in pa tudi na Salma.si.
Cena izdelka pa se giblje okoli 29€. 

Z lepi in sončnimi pozdravi!

You Might Also Like

1 komentarji

  1. Super objava!! xoxo

    Visit me: http://naturallymarcela.blogspot.si/2016/04/slimtox-tea.html

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar, Sandryca