KOZMETIKA HEAVEN; Krema age defiance in Organski robčki

Hey Dame! Danes bi vam rada predstavila kozmetiko HEAVEN by DEBORAH MITCHELL.  http://www.heavenkozmetika.si/ Gre za ogromno paleto izdel...

Hey Dame!

Danes bi vam rada predstavila kozmetiko HEAVEN by DEBORAH MITCHELL. http://www.heavenkozmetika.si/
Gre za ogromno paleto izdelkov z učinkom ANTI- AGING in kar je najbolj pomembno je to, da se v izdelkih nahajajo samo ORGANSKE SESTAVINE. 
In še nekaj dame, kar vem da vas bo zeloooo navdušilo, kozmetika Heaven kože NE MASTI, temveč ji dodaja vlago. Kozmetika NI testirana na živalih, vse pohvale.

Sama sem imela čast testirati 2 izdelka in sicer KREMO AGE DEFIANCE in ORGANSKE ROBČKE ZA ČIŠČENJE OBRAZA. 




KREMA AGE DEFIANCE 15ml ali 50ml

KAJ KREMA OBLJUBLJA?
Glavna naloga kreme in seveda končni izdelek na koži, naj bi bila SVEŽINA in NAPETOST same kože. Gre za vlažilno kremo, ki deluje proti znakom staranja in preprečuje nastanek mozoljev.
Normalizira stanje kože in prav tako zmanjšuje TVORBO BRAZGOTIN, kar je enkratno za tiste, ki imajo aknasto kožo. Koža je po uporabi, kot sem že omenila, napeta in v koži zadrži vlago. 
Iz lastnih izkušenj je idealna tudi kot PRIMER pred nanosom ličil. 
Zmanjšuje tudi redečico. 
Primerna je prav za vse tipe kože! 

SESTAVINE
- ESENCIALNO ORGANSKO OLJE ČAJEVCA
- ORGANSKO KOKOSOVO OSNOVO
- VITAMIN B5 IN E 
- HIALURONSKO KISLINO

Sestavine na embalaži: Deionised Water (Aqua), Myritol 318 (Caprylic/Capric Triglycerides), Lubrajel Oil DV (Polyglycerylmethacrylate), Lasemul 92/N40 (Glyceryl Monostearate), Hyaluronic Acid, Surfac JH200 (Ceteareth-20), D Panthenol (Panthenol), D Alpha Tocopherol Acetate, Synthalen K (Carbomer), Vitamin B.

UPORABA in MOJE IZKUŠNJE
Uporabljala sem jo zjutraj in zvečer, tako kot je navedeno v navodilih. 
Sem opazila, da sem dobila še starejšo verzijo embalaže in ta me je res navdušila, ker je malo drugačna in preprosta. Ni na pokrovček, temveč na nekakšen navoj, skozi katerega pokuka pumpica in skozi tisto potem apliciramo kremo, res enkratna zadeva oziroma embalaža. 
Krema je res lahke teksture in na prvi občutek se mi je zdela premalo vlažilna, a sem se pošteno zmotila, izredno dobro vlaži kožo in dejansko res ne pušča nobenega sijaja na koži, niti na T predelu ne, ki je na moji koži najbolj izpostavljen. 

CENA in KJE KUPITI?
Kupite jo lahko tukaj http://www.heavenkozmetika.si/trgovina/izdelki/krema-age-defiance-2/.
Cena pa verjetno ni za vsak žep. Za 15ml boste odštele 47,80€, za 50ml pa kar 116,20€.
V čast mi je bilo testirati tako enkratno kozmetiko.






ORGANSKI ROBČKI ZA ČIŠČENJE OBRAZA

Gre za izredno mehke in vpojne robčke in organskega bombaža. V paketu se nahaja 30 čistilnih robčkov in primerni so za vse tipe kože. 

SESTAVINE
- JABOLČNI PEKTIN, ki pomaga odstraniti odmrle kožne celice
- MED, ki pomaga pri obnavljanju kože
- EKSTRAT PEPERMINTA, ki vzpostavlja ravnovesje na bolj oljnatih predelih kože in pomaga pri odstranjevanju ogercev

Sestavine na embalaži: Aqua, Cotton*, Polyglyceryl-4 caprate, Pyrus malus juice*, Benzyl alcohol, Tocopheryl Acetate, Betaine, Camellia sinensis leaf extract*, Potassium sorbate, Aloe Barbadensis leaf juice powder*, Dehydroacetic acid, Benzoic acid, Sorbic acid, Mel*, Mentha piperita oil*, Citric acid, Ascorbic acid, Sodium Citrate. *certified organic

UPORABA in MOJE IZKUŠNJE
Robčke sem ponavdi uporabljala za odstranjevanje ličil in občasno tudi zjutraj, za osvežitev kože in obraza. Punce, izdelek je fenomenalen in nisem še uporabljala tako dobrih kozmetičnih robčkov.
Občutek po uporabi je res super in koža je izredno gladka in sveža. Na koži ostane prijeten vonj po pepermintu. Navdušilo me je to, da robček naredi tudi nekakšen piling na obrazu, pa sploh ni grob, saj seveda ne more biti, če pa je iz 100% organskega bombaža, ampak koža je res noro gladka. 

CENA in KJE KUPITI?
Kupite lahko tukaj http://www.heavenkozmetika.si/trgovina/izdelki/ella-jane-celebrity-skin-wipes/, za ceno 13,90€. Te robčke difinitivno še kupim!





Kozmetiko Heaven lahko najdete tudi na njihovi FB strani https://www.facebook.com/heavenslovenija/.

Lp, Sandra

You Might Also Like

3 komentarji

  1. Vse se je bralo super! organsko in brez testiranja na živalih? Čudovitoooo! Le pri ceni se mi je malofejst zataknilo :P

    OdgovoriIzbriši
  2. Tudi če je cena zasoljena so izdelki vrhunski, da o sestavinah ne govorim...

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar, Sandryca