HEALTHY POST; Proteini.si BELJAKOVINSKE PALAČINKE

Hey dame! Pred vami je ponovno ZDRAVA OBJAVA . Kot veste, zadnje čase malo bolj skrbim zase in za moj zdrav način življenja. Trudim se več ...

Hey dame!
Pred vami je ponovno ZDRAVA OBJAVA. Kot veste, zadnje čase malo bolj skrbim zase in za moj zdrav način življenja. Trudim se več gibati oziroma telovadi in seveda vedno bolj zdravo jesti.

Skupaj v stik smo stopili z http://www.proteini.si/sl/ in se tako odločilia za sodelovanje in sodelovanja sem se izredno razveselila, saj so mi tako dali občutek da me podpirajo. 
Na dom sem prejela paketek v katerem se je skrival BELJAKOVINSKI PUDING, SHAKER ,2
MOTIVACIJSKI ZAPESTNICI in pa BELJAKOVINSKE PALAČINKE, katere vam kar danes predstavim. 







BATTERY PANCAKE 500g, okus CHOCOLATE DREAM

Ko sem paketek odprla sem šla najprej brati sestavine, ker me je res zanimalo če je to res zdravo in naravno, skrbelo me je da bi bila ta hrana polna umetnih sestavin. 
Bila sem presenetljivo presenečena. Prav nobena stvar me ni odvrnila in sestavine so res enkratne.

SESTAVINE: 
CHOCOLATE DREAM
Sestavine: ovsena moka (gluten), koncentrat sirotkinih beljakovin iz mleka (emulgator: sojin lecitin), polnomastno mleko v prahu, maltodekstrin, bela čokolada v prahu (sukroza, kakavovo maslo 33.4%, polnomastno mleko v prahu, koščki čokolade [sladkor, kakavova pasta, manj masten kakav v prahu, emulgator (lecitin oljne repice), aroma (čokoladna), beljakovine jajčnega beljaka, koncentrat micelarnega kazeina (iz mleka), skuta v prahu (iz mleka), jogurt v prahu (izmleka), sredstvo za povečanje prostornine (natrijev hidrogenkarbonat), natrijev klorid, sladilo (sukraloza).


HRANLJIVA VREDNOST:
Sestavine1 odmerek: 37 g (1 merica)RI%**
energijska vrednost659 kJ/157 kcal8%
maščoba5.4 g8%
od tega nasičena2.3 g12%
ogljikovi hidrati16 g6%
od tega sladkorji4.1 g5%
beljakovine11 g22%
sol0.37 g6%
vlaknine< 0.5 g-
**RI%: Priporočen dnevni vnos za odraslo osebo (8400 kJ/2000 kcal).
PRIPRAVA:
V embalaži znotraj se skriva merica, s katero zajamemo prašek oz. prah za pripravo palačinke. 
Vzamemo 1 merico in jo tako stresemo v shaker. Nato prilijemo polovico te merico vode ali mleka, čisto po želji. (izbrala sem mleko, ker se mi je zdelo da bi palačinka bila bolj okusna in podobna navadni palačinki). Po želji pa lahko dodamo tudi sol, sama je nisem solila. 
Vse skupaj sem potem zmešala oziroma pretresla v shakerju. Kar morate biti pazljivi je to da maso res dobro zmešate in da ne ostanejo grudice.
Odločila sem se za način ameriške palačinke, tako kot je tudi prikazano v njihovem videu. 

https://www.youtube.com/watch?v=OlaS746rwZ4

Palačinke sem si prelila z agavinim sirupom in jim dodala sadje. Enkratna sladica!

SO ME NAVDUŠILE?
Sam postopek in sestavine so res fantastične in za takšne sladkosnede ljudi kot sem jaz je to res enkratna sladica.
Me pa ni prepričal okus in ne znam pojasnit zakaj. Glede na to da pa gre za zdravo različico palačink, je okus super. So pa danes poskusili še starši in so res navdušeni.
Čokolada se je čutila super in izgled palačink je bil res puhast. 
Kim jih je dobesedno ''zmazala''. :)
Skratka, okusa sem se nekako navadila in palačinke pojedla in jih z veseljem PRIPOROČAM. 









CENA IN KJE KUPITI?
Cena palačink je 11,99€, kupita jih pa lahko na njihovi spletni
strani http://www.proteini.si/sl/store/item/battery-pancake-500g/1324/ ali pa kar v njihovih trgovinah po sloveniji. http://www.proteini.si/sl/map/category/proteini-si-shop/2/
Cena je ugodna in razumna. 

Sem vas prepričala v nakup?



You Might Also Like

5 komentarji

  1. Jst tudi obožujem klasične palačinke, sam tele mi pa sploh ne sedejo...okus mi je tak čist umeten :S Če se pregrešim, rajši 3 klasične palačinke, narejene samo z vodo (nič mleka) in nesladka marmelada :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tudi meni so, kot sem že napisala umetnega okusa in jih ni čez prave. :)
      Niso pa napačne!

      Izbriši
  2. Umeten okus? Hm ne vem, pa samo po fotki so me tako mikale. Sicer pa se spomnem, ko sem kupila sirupe brez sladkorja-karamela, čokolada in borovnica. Grozen okus, nikoli več.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar, Sandryca