DVOREC TREBNIK; Razvajanje s POMARANČO, VANILIJO in ARGANOM

Pozdravček damice! Končno sem dobila računalnik in seveda še isti dan napisala objavo in kar je še boljše je to da sem imela večino izdelko...

Pozdravček damice!
Končno sem dobila računalnik in seveda še isti dan napisala objavo in kar je še boljše je to da sem imela večino izdelkov že poslikanih in sem si tako olajšala delo. :)  
Naj pa še omenim, da sem se odločila da bo vsak izdelek posebej začela ocenjavati kar z številka od 1 do 5, tako si boste lahko še bolj predstavljali moje osebno mnenje. 

Danes sem pisala o izdelkih kozmetične linije DVOREC TREBNIK, o katerem sem že kar pisala na blogu. Vedno bolj me navdušujejo in presenečajo.
Tokrat so me razvajali s POMARANČO, VANILIJO in ARGANOM.




GEL ZA TUŠIRANJE POMARANČA 200ml
Priznam, nora sem na gele za tuširanje, doma ima res celo kolekcijo gelov in vsakega novega sem še bolj vesela. In tako me je navdušil gel za tuširanje z vonjem pomaranče. 
Nežno odišavljen produkt, ki NE vsebuje parabenov, silikonov, mineralnih olj, ter niti sintetičnih barvil.
Z izdelkom sem se srečala prvič in na splošno ne pomnim da bi doma imela shower gel ki bi dišal po pomarančah. Res me je navdušil in rahlo me že spominja in opominja da je poletje tik pred vrati, saj je vonj res izredno svež in primeren za toplejše dni, ki prihajajo.
Cena: 2,99€
OCENA: 5/5

OLJE ZA MASAŽO VANILIJA 250ml
Sama obožujem masažo, a kaj ko nimam nikogar da bi me masiral, no moj dragi ne mara masaže, niti masirati noče, tako da sem olje uporabila kar za nego svoje kože.
Olje z vonjem vanilije, ki vsebuje MANDLJEVO OLJE, OLJE MARELIČNIH PEŠK, poleg teh dveh enkratnih sestavin pa se notri skriva tudi VITAMIN A in E.
Olje kožo nahrani, mehča in ji pomaga pri regeneraciji. Olje se kar hitro vpije in ne pušča madežev na oblačilih.
Olje je dobro, vendar pri meni ni dosegel nekakšnega presežka.
Cena: 10,79€
OCENA:3/5


ARGANOVO MAZILO 50ml
Izdelek, ki me je od teh 3 najbolj navdušil. 
Gre za mešanico ARGANOVEGA in MANDJEVEGA olja, s pridihom eteričnega olje LIMONE.
Potem veste kako dobro mora dišati. 
Mazilo, ki je vse stransko je na otip trše, vendar se ob stiku s kožo prijetno stopi. 
Kot veste iz drugih objav imam kožo kar suho, zato sem takšnih izdelkov še bolj vesela, saj mi kožo nahranijo še vznotraj in po uporabi tega mazila suho kožo ne opažam. 
Cena: 7,69€
OCENA: 5/5



Pozdravčki Sandra!

You Might Also Like

2 komentarji

Hvala za tvoj komentar, Sandryca