ORIFLAME; Krema za roke LACE LOVE

Pozdravček damice! V času valentinovega sem od ORIFLAME dobila čudovito valentinovo darilce in sicer KREMO ZA ROKE in njihove valentin...

Pozdravček damice!


V času valentinovega sem od ORIFLAME dobila čudovito valentinovo darilce in sicer KREMO ZA ROKE in njihove valentinove, omejene kolekcije LACE LOVE.
Obožujem takšna ne napovedane paketke, sploh v času kakšnih praznikov, saj resnično polepšajo dneve. 
Kreme za roke se seveda nikoli ne branim in prav nikoli jih ni preveč, saj moje roke rabijo veliko nege in pozornosti, saj so veliko v stiku z vodo in razkužili (medicinska sestra).

Že prvi pogled na embalažo kreme, je bil res wow. Čudovita rožnata embalaža z dodatkom bele čipke. Prisrčno, a hkrati romantično in navdušujoče. 




NALOGE KREME ZA ROKE
Krema LACE LOVE, naj bi naše roke vlažila in seveda mehčala. Ter za njih poskrbela da naj bi bile nahranjene. 

SESTAVINE in VONJ

AQUA, GLYCERIN, ETHYLHEXYL PALMITATE, CETYL ALCOHOL, STEARYL ALCOHOL, DIMETHICONE, GLYCERYL STEARATE SE, IMIDAZOLIDINYL UREA, METHYLPARABEN, CETEARETH-20, PRUNUS AMYGDALUS DULCIS OIL, PARFUM, CARBOMER, STEARIC ACID, PROPYLPARABEN, SODIUM HYDROXIDE, TOCOPHERYL ACETATE, LIMONENE, HEXYL CINNAMAL, ALPHA-ISOMETHYL IONONE, HYDROXYCITRONELLAL

Vonj je res prečudovit in noro dišeč, nekaj med sadjem in cvetlicami.
Božanski vonj hruške, marelice, jasmina, potonike, vas bo ponesel v sadovnjake in na polja rož.
V samih sestavinah in vonju pa boste našli tudi karite, jantar in prav tako tudi med. 

V embalaži boste našli 75ml kreme. 

MOJE MNENJE
Krema je super. Po prvem nanosu se mi je zdela malo preveč vodena in sem najprej mislila da me bo razočrala, a nasprotno, krema je bila na rokah pravo razvajanje in je naredila pravo zaščito za moje roke, v službenem času.

LEPI POZDRAVČKI :)

You Might Also Like

1 komentarji

  1. Wow, jaz sem se čisto zaljubila v tele L'occitanove izdelke, shower gel je odliiičen, bom v kratkem spisala tudi objavo. Čisto so me tile njihovi izdelki navdušili in omamili ;)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar, Sandryca