MOJA DNEVNA RUTINA

Pozdravljene damice! Danes zutraj sem vas na FB strani bloga vprašala, če bi bile za to da napišem objavo KATERE IZDELKE UPORABLJAM V SVOJI...

Pozdravljene damice!
Danes zutraj sem vas na FB strani bloga vprašala, če bi bile za to da napišem objavo KATERE IZDELKE UPORABLJAM V SVOJI DNEVNI RUTINI? In odgovor je bile več kot pritrdilen.

Zato sem se odločila, da izdelke še danes poslikam in objavim.
Opisala vam bom svoj dan katerega začnem dopoldne oz. že zgodaj zjutraj. 
Seveda sem izbrala tako NEGOVALNO KOZMETIKO, kot tudi DEKORATIVNO KOZMETIKO.


Ko se moj dan začne zjutraj in ko tisti dan delam dopoldne (kar se redko zgodi, cc 5x na mesec, ostalo so popoldanske, nočne in celodnevne) ostanem že res zgodaj, okoli 5.20, saj me čaka že zgodnji sprehod s kužkom. 

Nato pa sledi moja JUTRANJA RUTINA.
- Seveda najprej dobro umijem svoje zobke, ščetko na katero prisegam je definitivno CURAPROX, zobna pasta ki pa je trenutno v uporabi je AQUAFRESH
- Nato obraz splahnem z vodo in uporabim čistilno mleko in tonik AFRODITA, kateri je zelo nežen in čudovito diši. 
- Sledi nanos kreme in trenutno uporabljam EUCERIN AQUA PORINE in v kratkem bom objavila objavo v kateri bom predstavila prav to kremo.


Nato preidem na dekorativno kozmetiko in nanos makeup-a. 
- Trenutno uporabljam podlago oz. puder od BOURJOIS CITY RADIANCE, o katerem sem že pisala ne dolgo nazaj http://www.angelbeauty.si/2016/02/top-5-izdelkov-zgodnje-pomladi.html.
- Izredno prisegam na BELL puder v kamnu, ki res super mattira in na obrazu ni sledi sijaja, res punce enkratna zadeva. Kupite ga lahko v Tuš drogeriji.
- Nikoli ne grem od doma, da ne bi bila urejene obrvi in pri tem mi pomaga CATRICE svinčnik za oči, katere ga uporabljam že cc 2 leti in ga ne menjam.
- Nato nanesem senčila, brez katerih ne grem nikoli v službo. Trenutno me navdušujeta 2 paletki 
TheBalm NUDE DUDE in I HEART MAKEUP Chocolate pallete
- Na trepalnice nanašam AVON maskaro, katera je res super.
- Tudi brez blusha nikoli ne odidem od doma in trenutno prisegam na TheBalm Blush FRATBOY.

Tako je moj ekspresni makeup narejen, vse skupaj mi vzame cc 15 min. :)




Ponavadi iz službe pridem okoli 15 ure. Šibam po Kim v vrtec in nato peljeva Shortya na sprehod, saj moj dragi iz službe pride šele okoli 16.30 ure. 

Nato na vrsto pride VEČERNA RUTINA.
Ni dolga niti kratka, nekaj vmes. 
- Seveda najprej odstranim svoja ličila in ponovno uporabim ČISTINO MLEKO IN TONIK kozmetike AFRODITA
- Nato sledi dolgo pričakovani, vroč in dolg tuš, Ja, obožujem tuširanje in to pri meni traja kar dolgo.
Gel za tuširanje, ki ga trenutno uporabljam, katerega sem že veliko krat uporabljala je L'ANGELICA.
- Po samem tuširanju kožo obvezno namažem z losjon ALPSTORIES z vonjem kokosa
Ne moram pa mimo 4KIDSandUS mazila, ki res super skrbi za mojo kožo in ga res šparam in minimalno uporabljam, naj pa poudarim da je izredno primeren tudi za suho kožo na stopalih, ker jo res dobro zmehča. 

Moja dnevna rutina ni kaj posebnega, je pa moja, zato je enkratna. :) <3

Lp in hvala za pozornost!!!

You Might Also Like

2 komentarji

Hvala za tvoj komentar, Sandryca