EUCERIN; AQUAporin krema za obraz in LIP REPAIR balzam za ustnice

Pozdravček dame! Kar lep čas sta pri meni na testu bila 2 izdelka linije EUCERIN in sicer: AQUAporin Krema za obraz & LIP REPAIR balz...

Pozdravček dame!
Kar lep čas sta pri meni na testu bila 2 izdelka linije EUCERIN in sicer:
AQUAporin Krema za obraz & LIP REPAIR balzam za ustnice.
Izdelka, ki sta izredno primerna za zimske čase, sploh pa balzam za ustnice, ki je res perfekten za mrzle in vetrovne dneve.



EUCERIN AQUAporin Krema za obraz 50ml

Na voljo so 3 različne kreme linije AQUAporin in prav vsaka ima isto nalogo in sicer
VLAŽENJE IZSUŠENE in OBČUTLJIVE KOŽE.
Kot sem že omenila so na voljo 3 različne kreme:
- krema za normalno do mešano kožo
- krema za suho kožo
- krema z UV zaščito, namenjeno za vse tipe kože.

Sama sem prejela kremo, ki je namenjena za normalno do mešano kožo.
Vlažilna krema, ki izboljša lastni sistem vlaženja in kožo naredi voljno, gladko in sijočo.

Večina vlažilnih izdelkov izboljša vlaženje kože tako, da omeji izhlapevanje vode iz kože in/ali veže vlago v zunanji plasti kože s humektanti, kot je glicerin. Naša koža pa ima tudi svoj lastni sistem vlaženja – akvaporine. Ti prenašajo vodo med kožnimi celicami in podpirajo vlaženje kože od znotraj. Eucerin AQUAporin ACTIVE izboljša njihovo naravno moč. Formula vsebuje glukoglicerol vrhunsko vlažilno sestavino, ki dokazano poveča število akvaporinov v koži. To pomeni, da Eucerin AQUAporin ACTIVE poleg tega, da preprečuje izhlapevanje in veže vodo v zunanjih plasteh kože, tudi izboljša koži lastni sistem vlaženja. http://www.eucerin.si/proizvodi/aquaporin-active-face-care/cream-normal-to-combination-skin

MOJE MNENJE:
Gre za izredno lahko teksturo kreme, ki se res izredno hitro vpije in priznam, da mi je na samem začetku dajala občutek da je moja koža premalo nahranjena in navlažena.
A se je po dolgotrajni uporabi izkazalo, da se res motim in tako se je krema res zelo dobro izkazala. 
Krema ne vsebuje nobenih dišav in res nima nobenega vonja. 
Sama sem jo uporabljala kar za podlago ličil oziroma pred nanosom ličil.
Po dolgotrajni uporabi sem ugotovila, da je koža res gladka in voljna.


EUCERIN LIP REPAIR 10ml

S svojimi aktivnimi sestavinami pomirja in obnavlja hrapave, razpokane in pordele ustnice. 
Naloga balzama je da ustnice oskrbi z LIPIDI in jih tako pomaga navlažiti in ob enem ščititi pred obremenitvami okolja. 

MOJE MNENJE:
Izdelek sem nanašala po potrebi in mogoče se mi je občasno zdelo, da sam balzam ni dovolj masten. 
Ustnice se mi  res niso zdele prav nič mastne. Balzam je bil res kar trde konsistence. 
A kot vedno sem se res motila. :) 
Ustnice so bila res dovolj nahranjene in po uporabi prav nič suhe in razpokane.
http://www.eucerin.si/proizvodi/obcutljiva-koza/lip-repair-balzam-za-nego-ustnic



Pozdravčki!

You Might Also Like

2 komentarji

  1. Dawno już nie kupowałam produktów tej firmy.

    OdgovoriIzbriši
  2. Eucerin zna kar presenetit ja :D Jaz uporabljam njihovo CC kremo in micelarno vodico pa ju ne zamenjam za nič na svetu :D

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar, Sandryca