4KIDSandUS; Olje za nego po sončenju

Pozdravček dame! Ste se mogoče vprašale?! ''Kaj pa je s to Sandro, da v zimskem času objavljala oceno olja, ki je primeren za nego ...

Pozdravček dame!
Ste se mogoče vprašale?! ''Kaj pa je s to Sandro, da v zimskem času objavljala oceno olja, ki je primeren za nego po sončenju? Saj je vendar zima, ne poletje!''

O pa ni tako. :) Tudi samo ko sem v nagradni igri prejela OLJE ZA NEGO PO SONČENJU od 4KIDSandUS, sem enako pomislila.... super, sem že priskrbljena za poletne dni.
Pa mi je Vanja (4kidsandus) povedala malo drugače.
Izredno sem bila vesela, ko mi je zaupala da je olje idealno tudi v zimskih dneh, ko koža potrebuje še bolj intenzivno nego. Res me je razveselila in testiranja sem se res hitro lotila.

4 KIDS AND US IZDELKI:

  • niso testirani na živalih
  • imajo certifikat naravne aroma kozmetike - aromacert
  • so ročno proizvedeni in polnjeni 
  • ročno etikirani
  • dodatno dermatološko testirani
  • razviti in proizvedeni v Sloveniji
  • pomagajo ohranjati čebelice




Pisala bom splošno o olju, ki je drugače res namenjen bolj poletnim časom, saj so tudi sestavine temu primerne.
Olje je hranljivo, pomirjajoče in zelo blaži opekline. Koža je po uporabi nahranjena in hidrirana.

SESTAVINE:
- Deviška in Eterična olja, ki kožo hranijo
- Beta karoten, ki koži podaljšuje zagorelost
- Izvleček šentajnževke
- Mandljevo olje
- Eterični olji sivke in kamilice

Sestavine po INCI: runus amygdalus dulcis oil, hypericum perforatum extract, olea europaea fruit oil, lavandula angustifolia oil, tocopheryl acetate, arachis hypogaea oil, zea mays germ oil, beta-carotene, chamomilla recutita flower oil, linalool, limomene

UPORABA PO PRIPOROČILU 4kidsandus:
Olje naj uporabljamo po sončenju, po daljši izpostavljenosti sončnim žarkom (morda po kakšni športni aktivnosti), priporočljiv nanos pa je tudi za večerno nego kože, tako kot jo uporabljam tudi sama. Olje hranimo v na hladnem mestu in ga ne izpostavljamo sončni svetlobi.



Naj se vrnem nazaj k tem da sem olje uporabljala sedaj v zimskem času.
Kot sem že omenila, mi je Vanja toplo priporočila uporabo olja kar v času mrzlih dni in sama sem jo tudi upoštevala.
Olje je res enkratno. Kot vsi njihovi izdelki me je tudi ta prepričal s svojo čudovito, minimalistično embalažo in njihov logo mi je res zelo všeč. 
To je že 4 izdelek, ki sem ga uspela testirati in priznam da me vedno bolj navdušujejo in res ji z veseljem podpiram. 

Olje je res pravšnje gostote in zadovoljivo masten, vonj je noro dišeč. Lepo se voha eterična olja, ki nekako tudi pomirjajo, sploh v včernih časih.
Koža je bila po uporabi mehka kot dojenčkova in vonj olja se je vohal še naslednje jutro, da ne govorim kako je dišala pižama. :)

V steklenički se nahaja 100 ml olja, ki ga lahko kupite na tej povezavi https://www.4kidsandus.com/sl/e-trgovina/olje-za-nego-po-soncenju, za ceno 24,90€.
Vredno nakupa, obljubim vam!


Njihovi izdelki so prav vsi zelo hranljivi in res naravni.
Pisala sem že o 3 izdelkih in tu so linki:

http://www.angelbeauty.si/2015/11/4-kids-and-us-dnevna-pomlajevalne-krema.html, tu si lahko preberete oceno KREME ZA OBRAZ. Katero je pohvalila tudi moja mama, ki ima zelo veliko problemov z iskanjem primerne kreme za obraz, saj so njene oči na določene kreme oz. sestavine izredno občutljive in se ji zelo solzijo in posledično tudi zelo pečejo. Po uporabi te kreme, so težave minile.

- http://www.modernamama.si/2015/12/4-kids-and-us-kozmetika-za-suho-otrosko.html
Mazilo in milo, gre za izdelka za katerega se s Kim ''stepeva''...haha. No na žalost jih je zmanjkalo. :)



Hvala za pozornost!








You Might Also Like

1 komentarji

Hvala za tvoj komentar, Sandryca