WOW LIP TATTOO

Hey damice! Dolgo pričakovana objava, danes jo delim z vami in to rade volje, ker sem resnično navdušena! Pred kratkim sem na Youtube ...

Hey damice!


Dolgo pričakovana objava, danes jo delim z vami in to rade volje, ker sem resnično navdušena!
Pred kratkim sem na Youtube opazila punce, ki so testirala WOW LIP TATOO. Jp, tudi sama se vprašala, kaj hudiča je to. Izgledalo je noro kako si je tisto dekle iz posnetka iz ustnic odstranjevalo nekakšno plast barve. 
Hmmm...kaj je to, se se spraševala in hitro tipkala na ebay in ekspresno hitro našla in seveda takoj naročila, za minimalen denar. 



KAJ JE WOW LIP TATTOO?
Gre za nekakšen lip gloss, ki je res izredno gost in lepljiv. 
Naročila sem si 2 različna odtenka WATERMELON (res diši po lubenici) in pa 2x ROSE PINK, enega zase in enega za mojo nagrajenko. Več o tem kasneje...

Nanos je res preprost, edino natančnost pri nanosu je tu malo težja, že zaradi same gostote izdelka, ki ne omogoča natančnosti. Za objavo sem testirala odtenek ROSE PINK. Mogoče izdelek na ustnicah rahlo zapeče, a se nisem ustrašila.
Ko sem ga nanesla na ustnice, ust nisem želela zapreti ker so res noro limale in tako sem morala potrpeti cc 15 min, da se je vsa zadeva strdila na mojih ustnicah. Še dobro da gre tako hitro, ker ni prijetno držati 15min odprtih ust. :)

Ko je minilo teh 15min sem zadevo z lahkoto odstranila in odtenek je bilo čisto drugačen po nanosu.
Kot boste opazile na fotografijah je gloss res živo rdeč, vendar po odstranitvi niti malo ni rdeč, temveč prijetno roza. 

OBSTOJNOST?
Zadeva je res noro obstojna. Ko sem zadnjič dobila, sem si res takoj nanesla okoli 15ure in gloss mi je res zdržal do večera, brez problema. 
Res sem navdušena nad to inovacijo. In upam da tudi vas navduši. :)



CENA?

Prav tako sem vam obljubila tudi kratek video in tukaj je :)


Na FB strani bloga pa bom podarila eni iz med vas moje dame Wow Lip Gloss...hitro sodelovat!

Lp, Sandra!

You Might Also Like

9 komentarji

  1. Ful dobro. Menda so se ene pritoževale, da imajo po tej zadevi (druga znamka?) ful občutljive ustnice, da jim plast dol pobere? Ma ne vem, jaz si bom še vseeno naročila, haha.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ammmm...nič ne vem o tem da bi kaj poškodovalo to ustnice,
      moje so čisto ok po nanosu :D

      Izbriši
  2. Hm, ne vem, če sem edina, ki je ta izdelek sploooh ne prepriča :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mene tudi ne, že tako imam pogosto suhe in poškodovane ustnice ob uporabi tega pa bi bilo sigurno še slabše.

      Izbriši
    2. Punce, čisto iskreno, meni ni ustnice prav nič poškodoval.
      Seveda pa spoštujem vaše mnenje :)

      Izbriši
  3. wau odlična objava, mogoče izberem tudi sama pogum in naročim ter sprobam lip tattoo ���� se naprej ti zelim veliko uspehov pri objavljanju postov, ki so osebno meni čudoviti ��

    OdgovoriIzbriši
  4. I have tried it and I love it. If you are looking for long lasting lip color then I guess this is a good option.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar, Sandryca