SAMSARA; Happy Daily Planner

Ojla damice! Še vedno smo v začetku leta 2016 in še vedno so zelo aktualni plannerji. Zato sem se odločila, da vam predstavim planner, ki m...

Ojla damice!
Še vedno smo v začetku leta 2016 in še vedno so zelo aktualni plannerji. Zato sem se odločila, da vam predstavim planner, ki me je res navdušil ----> SAMSARA Happy Daily Planner.

Naj vam najprej predstavim SAMSARA SHOP, http://www.samsara-shop.si/
Gre za online shop, kjer boste lahko kupile od PLANNERJEV, do BELEŽNIC, VOŠČILNIC in MOTIVACIJSKIH NAPISOV v okvirjih. 
Izredno sem vesela, da smo prišli v stik in razvili sodelovanje. 
Najdete jih tudi na njihovi FB strani SAMSARA SHOP.




Sama sem si izbrala HAPPY DAILY PLANNER, ki je v angleščini.
Planner, ki ti prav vsak teden polepša z unikatnim citatom. 

Dimenzija plannerja je 12x18cm in ga lahko uporabljate kar 18 mesecev in sicer od januarja 2016 do junija 2017, a ni to super?
Platnice so trde in motiv je čudovit. Črno-bele barve, izredno eleganten in zelo prikupen. 
Je zelo praktičen in res prave dimenzije, paše prav v vsako torbico. 

Sama si notri pišem službeni razpored in ostale stvari, na katere res ne smem pozabiti.
Cena je 26€, kar je mogoče res malo veliko, kupite pa ga lahko na naslednji povezavi,
http://www.samsara-shop.si/shop.html#!/Happy-Stripes-daily-planner/p/56801411/category=15822260.



Vam je všeč?

Lp, Sandra

You Might Also Like

6 komentarji

  1. Super lep je :) ful ma fajn razporeditev dnevov :) škoda res edino,da stane malo več, čeprav konec koncev pa je za 18 mesecev :)) me ful mika da bi ga vzela :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Avtor je odstranil ta komentar.

    OdgovoriIzbriši
  3. piękny!


    ______________________________
    www.justynapolska.com
    Fashion & Makeup

    OdgovoriIzbriši
  4. luštnoo, ampak mogoče res malo predrago :/

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar, Sandryca