AVON; dekorativna kozmetika (rdečilo, maskara, kroglice za obraz)

Pozdravček damice! Danes sem vam pripravila objavo o AVON dekorativni kozmetiki , ki je zadnje čase izredno aktualna in je must have, prav...

Pozdravček damice!

Danes sem vam pripravila objavo o AVON dekorativni kozmetiki, ki je zadnje čase izredno aktualna in je must have, pravi prodajni hit!

In sicer, testirala sem:
- 3 ŠMINKE
- MASKARO
- KROGLICE ZA OBRAZ
- ČOPIČ ZA NANOS KROGLIC oz. RDEČILA

Prav vse stvari najdete v katualnem katalogu AVON KATALOG.




RDEČILA ZA USTNICE

Vsa rdečila so izredno nežne barve, ne preveč pigmentirane, a vendar za mene idealne, saj na svojih ustnicah raje nosim nežnejše barve, ki so bolj primerne v službenem času. 
Rdečila so zelo lepo mazljiva in na ustnicah dajo občutek lip balma in hranljivosti.
Skrbijo da ustnice ostanejo na vlažne in ne postanejo suhe, kar je res enkratno!




REVIVING RASPBERRY

BERRY SMOOTH

CARING CORAL

SUPER SHOCK MASCARA

Maskara, ki obljublja šokanten videz in ločljivost.
Noro me je navdušila sama krtačka maskare, ki je večja oziroma daljša od običajnih in res zajame prav vse trepalnice skupaj, v enem zamahu.
Prav tako me je prepričalo tudi to, da se na krtački in na njenih ščetinah ne nabira odvečna maskara. 
Trepalnice so po nanosu zelo dolge in lepo ločljive, pravi šokanten videz.



KROGLICE ZA OBRAZ & ČOPIČ ZA NANOS

Kroglice oz. perlice, ki ponujajo res nežen lesk.
Če imate rade nežno poudarjena lička, so te kroglice idealne za vas. Podarijo rahlo obarvanost in čudovit lesk. 
Primerne so tudi za zaključek makeup-a.
Poleg kroglic sem zraven še prejela kotni čopič, ki ima najlonske ščetine in je res izredno mehak, priznam da me je navdušil!
Kolekcija je omejena!





Punce, hitro v nakup. :) 

LP, Sandra

You Might Also Like

3 komentarji

  1. Šminkice imam enake!

    Maskara izgleda obetavna!

    OdgovoriIzbriši
  2. jaz imam od Avona highlighter v telih kroglicah in je tudi super! Šminke ti pa odlično pristajajo! :) (Tamara)

    OdgovoriIzbriši
  3. Prva šminka je res čudovita! In highlighter perlice.. woow! xo

    Visit me: http://naturallymarcela.blogspot.si/2016/01/face-care.html

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar, Sandryca