OUTFIT POST; She saw every ending, as a new beginning!

Hello dolls ;) Življenje me resnično preseneča... danes sva se s Kimči potepale po Tivoliju, nato pa sva seveda zavili še v center, malo ...

Hello dolls ;)
Življenje me resnično preseneča... danes sva se s Kimči potepale po Tivoliju, nato pa sva seveda zavili še v center, malo po trgovinica. Seveda nisem mogla mimo Zare :), sem imela že en topek v rokah, pa sem se vse eno premislila, ker vem da trenutno je res kriza glede denarja, saj s fantom kupujeva malo večji avto, da bomo lahko sploh šli na morje.
No skratka, danes sem doživela res prijetno malo presenečenje, ni se mi še zgodilo, da bi v centru Ljubljane pristopila do mene punca in mi rekla, če sem ta prava Sandra iz bloga. :)
Res suprajz :))). Sem mi je kar fajn zdelo. :))))






You Might Also Like

19 komentarji

  1. Jaaa kako dobr občutek ane? :)

    Super kombinacija, top hlače!

    OdgovoriIzbriši
  2. Hihi,sm mogla pozdravit valda :)

    OdgovoriIzbriši
  3. kje pa si kupila te hlace? cudovita***

    OdgovoriIzbriši
  4. Love your pants and bag! :D

    xx MJ
    http://shopaholic-thoughts.blogspot.pt/

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo lepo, sploh hlače. :) In vrjamem da se ti je fino zdel :):)

    OdgovoriIzbriši
  6. Super si oblečena! Kombinacija hlač in čevljev mi je sploh najprej padla v oči :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Wszystko ludzie, κtóгych pοznałeś –
    słowо w słowο ωszyѕcу – nіe ρoϳаwili sіę w teϳ okolicу pгzуpаdκowo.
    Przyszli, by Ciebіе czegoś nauczyć.
    Z specуfikасji wybіerаmy ѕobіe luԁzi, jаkіch mаmy spotκać ρrzed narοԁzinаmi.

    Jednakοwoż dzisiaϳ zagłębiе sіę w jedynka,
    spеcуfісznу rоdzаj poznаniа, to jest: Bliskości
    Ӏnkaгnacyjnej.
    Podеjrzewam, że każdy ma w otoсzeniu osobę, κtórą znaliśmy ω pоprzeԁniсh wcіеleniаch…
    Νiczуm to οdсzuć?

    mу web-sіte - grydomowex.Jigsy.com

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar, Sandryca