ORIFLAME; Giordani Gold

Pozdravček damice! Tokrat sem pisala o 3 izdelkih ORIFLAME , linije GIORDANI GOLD in sicer: - BRONZING PEARLS - EYE PENCIL - MACARA V...

Pozdravček damice!
Tokrat sem pisala o 3 izdelkih ORIFLAME, linije GIORDANI GOLD in sicer:
- BRONZING PEARLS
- EYE PENCIL
- MACARA

Vsi izdelki so lahko idealno darilo za naše mame in prijateljice, skratka za nežnejši spol.
Mislim, da bi ga bila vsaka ženska vesela, ane?! :)


MASCARA -Incredible Lenght 
Že sama embalaža je čudovita na prvi pogled, črno-zlata kombinacija...idealna za decembersko-praznične dni. Maska, ki obljublja ekstremno dolžino trepalnic. Pa je to res?
Šečetka, kot jo ima ta maskara, je meni pisana na kožo in sama sem jo v trenutku osvojila.
Nanaša se res perfetkno in ne lepi trepalnic skupaj, niti ne pušča grudic. 
No, pogrešala sem tisti kanček volumna, a vse eno bila navdušena. 


EYE PENCIL
Svičnik z izjemno mehkostjo, obožujem ga. Črna barva je zelo pigmentirana in se zelo dobro na očeh obdrži. 
 


BRONZING PEARLS- natural radiance
Perlice, ki je uprabljam že vrsto let in me vedno prepričajo v ponovni nakup.
Ličnicam podajo res tist naravne videz, a vse eno glamurozen videz. 


Pozdravčki, Sandryca!

You Might Also Like

1 komentarji

Hvala za tvoj komentar, Sandryca