AVON NOTD; Magic Effects

Hey damice! Pred vami je prvi praznično obarvani post. Pripravila sem TOP 3 glitter lakce AVON za decemberske dni. Saj same veste da se mo...

Hey damice!
Pred vami je prvi praznično obarvani post. Pripravila sem TOP 3 glitter lakce AVON za decemberske dni. Saj same veste da se moramo v praznično obarvanih dneh bleščati, zato so me prav MAGIC EFFECTS lakci popolnoma navdušili. Sama sem si kupila 3 različine, čudovito-bleščeče lake.



RAL CRUSMINEH - DIAMOND
2 nanosa





MINERAL CRUSH - PEARL
2 nanosa





MOLTEN METAL - TITANIUM
2 nanosa




You Might Also Like

3 komentarji

  1. Krasni so, še posebej 2. ! Si bom tudi jaz kaj podobnega zamislila.

    OdgovoriIzbriši
  2. Luštniii :) Mislim, da si jih bom ravno zaradi te objave privoščila, ker si me zares prepričala :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar, Sandryca