#LEPOTNO2016 - Prva Novoletna blogerska zabava

Pozdravček damice! Kot ste že na Facebook strani mojega bloga opazile, smo v blogerke v sredo imele prvo Novoletno druženje oz. malo zabav...

Pozdravček damice!

Kot ste že na Facebook strani mojega bloga opazile, smo v blogerke v sredo imele prvo Novoletno druženje oz. malo zabavico. 
Sama sem se srečanja izredno veselila, tako veselila, da ko sem dobila mail od naše Gabi, sem se res z ekspresno hitrostjo prijavila. :)



Dogajanje se je začelo ob 17 v Sputniku na Viču. Prišla sem skupaj z Ajdo http://ajda-tjasa-beauty.blogspot.si/, ki je prav tako Kranjčanka. Malo sva zamudili, ker je bila res nora gužva po cestah. 
Ko sva prišle se je v Sputniku že dogajalo in delček sva že malo zamudili, a hitro nadoknadli.
Ajda http://www.ajdas.com/ in Gabi http://www.parokeets.com/en/, ki sta bili organizatorki, sta izredno lepo vodili in nam dajali navodila.
Pripravili sta nama kar 4 nagradne igre, pri katerih smo se morale izredno potruditi.
Med vsemi nagradnimi igrami smo pridno jedli in seveda pili kavice, čajčke, vinčka...




Prva nagradna igra je bila v sodelovanju z 4 KIDS AND US. 
Na mizi nas je pričakal ves material in prav vsi izdelki njihove linije. Naša naloga pa je bila poslikati in tako narediti najboljšo fotografijo, ter navdušiti žirijo. 
Izbranih je bilo 17 fotografij in ena tista najboljša, ki jo je prejela Cindy iz bloga http://cindysabolcecblog.blogspot.si/.
Tudi moja fotka je pristala med 17 najboljših in prejela sem izdelek OLJE ZA PO SONČENJU.





Druga nagradna igra je potekala v sodelovanju z našim sponzorjem ALESSANDRO (Ekozmetika).
Žirijo smo mogli ponovno navdušiti, a tokrat ne samo s sliko. 
Nalogo smo dobili, da z slikovno inspiracijo prikažemo, kateri novi odtenek bi želeli, da bi pri Alessandru naredili (ime odtenka). Naloga je bila izredno težka in fotografij je bilo veliko, katere so bile zelo lepe. Prav nič nisem zavidala žiriji.
Izbrana je bila fotografija JASNE http://www.jessiefairytale.si/. Prav nobena od nas pa ni ostala praznih rok, saj smo vse prejela čudovite nagradice za naše nohtke. 





Tretjo nagradno igro pa je prispeval ALPSTORIES, ki je priredil pravo presenečenja prav za vsa dekleta. Naloga, ki smo jo dobile je bila posneti Božično slikico in pod njo napisati naše želje robotku Alpstories. Sem pa pozabila omeniti, da smo mogle prav vse slike objaviti na Instagramu pod hashtagom #LEPOTNO2016
Po vseh objavah na Instagramu je sledilo izredno presenečenje. Prav vsako od nas (bilo nas je cc 30) je prejela v dar personalizirano škatlo z izdelki Alpstories. Res waw! Ko bi videli to veselje.
No to zame še ni bilo nič, saj sem prav jaz zmagala v tej nagradni igri in tako prejela še dodatno škatlo s pravi  presenečenje. :) Jeeeeeee in seveda hvala žiriji. <3







Zadnja, kot 4 nagradna igra v sodelovanju z JESICCA KOZMETIKA, pa poteka še vedno in sicer do jutri, ko bo znana tudi nagrajenka, katera bo dobila glavno nagrado.
Smo pa že na srečanju prejele mini nagradice, ki nam jih je podarila Jessica. 



Srečanje je bilo čudovito in res polno presenečenj, Škoda ker sem mogla tako hitro oditi, saj sem naslednje jutro že delala.
Hvala tudi podjetju http://eyga.net/sl/ in seveda ne smem pozabiti na našega fotografa, DOMEN BLENKUŠ hvala ti za tako lepe fotografije. 



Lp, Sandryca

You Might Also Like

1 komentarji

Hvala za tvoj komentar, Sandryca