TOP 5 Božično-Novoletnih daril

Pozdravček damice! Danes sem za vas pripravila barvit in kratek post. Iz svoje zaloge kozmetike sem izbrala 5 TOP BOŽIČNO- NOVOLETNIH  DARI...

Pozdravček damice!
Danes sem za vas pripravila barvit in kratek post. Iz svoje zaloge kozmetike sem izbrala 5 TOP BOŽIČNO- NOVOLETNIH  DARIL, katera bi z veseljem podarila svojim najbližnjim.
V tem postu ne bom veliko pisala, ker bo vsak izdelek posebej imel svojo objavo v kateri ga bom predstavila.




OLIVAL- čarobno zlato olje
Izbrala sem ga zato, ker vem da je veliko žensk noro na Nuxovo zlato olje, ki pa je definitnivno bolj dražje kot OLIVAL olje. Cena Olival olja je 17,90€, lahko ga kupite v Tušu ali pa kar tukaj KLIK.



ALPSTORIES- Arganovo olje
Olje, ki sem ga začela pred kratim testirat in je božansko, tako kot moja koža po uporabi.
Idealno za zimske čase, ko je koža čisto suha. 



BALMI
Gre za nekakšen vazelin oz. lip balm, ki je pred kratkim prišel na naše trge. Izredno dober in prav dovolj masten. Super neguje ustnice.



MELVITA- šipkova krema za obraz
Pravi prodajni hit! Namenjena prvim znakom staranja



LANCOME La vie est belle
Izredno dober parfum, primeren za ženske ki imajo rade sladke vonjave.



Lp, Sandryca!

You Might Also Like

1 komentarji

Hvala za tvoj komentar, Sandryca