ZdravaNarava.si: PREČIŠČENA GLINA

Pozdravček dame! Tokrat je na vrsti nekakšna ZDRAVA OBJAVA. :) Sej sem testirala nekaj zdravega za moje telo in sicer GLINO ZA PITJE: PREČ...

Pozdravček dame! Tokrat je na vrsti nekakšna ZDRAVA OBJAVA. :)
Sej sem testirala nekaj zdravega za moje telo in sicer GLINO ZA PITJE: PREČIŠČENO GLINO, ki mi jo je poslala http://zdravanarava.si/.
Sama sem si lahko izbrala izdelek in zakaj sem se odločila prav za glino za pitje?!
Ker je moje telo potrebovalo nekaj prečiščevalnega, ker je bil že čas da začnem bolj zdravo živeti.


Naj kaj več najprej povem o tej zdravi glini!
Sestava je zelo bogata (SILICIJ, KALIJ, KALCIJ, MAGNEZIJ, ŽELEZO...), ne manjka ji tudi ogromno mineralov. 
Kako naj bi mi pomagala glina?
Prečistila naj bi mi telo, uredila prebavo, manj mazoljčkov, nasplošno lepša koža, močnejši imunski sistem in seveda več energije.
Kako sem glino sama uporabljala?
Pravila sem upoštevala. Izbrala sem stekleni kozarec (lahko bi tudi glinenega, pa ga nisem imela).
Z leseno žličko, ki je bila priložena zraven gline, sem zajela glino in jo stresla v kozarec, priporočena je samo 1 žlička gline na dan. 
V kozarec kjer je bila glina sem nalila 2dcl vode in vse skupaj pustila stati čez noč. Ta postopek sem ponavljala 21 dni in sedaj imam pavzo. 
Vsako jutro sem glino spila na tešče. Ja ni lih prijeten okus, ampak je za zdržat. :)
KAKO SE POČUTIM SEDAJ?
Počutje ni kaj dosti drugačno, mogoče se mi je malo bolj uredila prebava in seveda moj imunski sistem, ki je bil letos res katastrofa. 


Se splača sprobati, ne izgubiš prav ničesar. Vsaj dobiš vse elektrolite in minerala, res super zadevica.
Najdete jih tudi na FBju https://www.facebook.com/ZdravaNarava.Si.


You Might Also Like

0 komentarji

Hvala za tvoj komentar, Sandryca